Gå til innhold

Vask til 70.000


soundman

Recommended Posts

Han skulle vist bruke høyteknologisk maskiner og svin dyre middler. Eneste jeg ser på bildene som koster flesk så er det faktisk Zymol Royale glaze voksen, resten består fakrisk av 3M Perfect-It Ultrafina SE, 3M Perfect-It Fast Cut Plus rubbing, 3M Perfect-It Extra Fine Compound, 3M Tyre Restorer noe Prima produkter, zymol sprayer og sist men ikke minst crc 5-56. Men i statene er vell alt mulig.

objphpi.jpg

Endret av Bompi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske at denne artikkelen fra dinside er oversatt fra en Engelsk avis. Hvis intervju objektet sier at han bruker en voks til 70.000 på bilen. Så regner kanskje journalisten med at han bruker opp all den voksen på den bilen eller no sånt...

Så skal vel ta alt man leser med en liten spade salt default_biggrin.png, men det koster sikkert penger å få bilen "vasket" der ja..

Gurcharn charges customers up to £7,200 for a wash which includes polishing and buffing every inch of the car inside and out – FIVE times.

http://swns.com/britains-most-expensive-car-wash-191015.html

Endret av Thomas_K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Synes prisen er fin om han er proff.Men han tørker bilen med skinn, så vet ikke helt jeg. Jeg tar bare 50.000kr for en sånn jobb om jeg bruker 250 timer, men så er jeg ganske fersk i faget da :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... men skjøte ikke helt vitsen med å vaske, korigere, vokse hver tomme av bilen både innvendig og utvendig... 5 ganger.

Kanskje ikke rart det tar 250 timer da... men burde kanskje bli bra med 1 (en) slik runde... Men ikke vet jeg.... har ikke sånn Ferrari jeg. laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis innleggBompi, den 26 august 2010 - 18:57 skrev:

Men i statene er vell alt mulig.

dinside.no skrev:

Oppsøker du Gurcharn Sahota i England må du derimot ut med litt mer.

Jaja :P En stor da :)

Endret av Bompi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... men skjøte ikke helt vitsen med å vaske, korigere, vokse hver tomme av bilen både innvendig og utvendig... 5 ganger.

Kanskje ikke rart det tar 250 timer da... men burde kanskje bli bra med 1 (en) slik runde... Men ikke vet jeg.... har ikke sånn Ferrari jeg. laugh.gif

Spørs om de har teller på hvor mange forskjellige tin han gjør. Vask, grov polish, fin polish, prewax og voks blir fort 5 gangen om man skal telle slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bruker mikroskop for å fjerne riper man ikke ser,regner jeg med di ripener tilbake ved første vask,så meningsløst spør du meg å være så pirkete.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bruker mikroskop for å fjerne riper man ikke ser,regner jeg med di ripener tilbake ved første vask,så meningsløst spør du meg å være så pirkete.

Kan jo hende du møter en kar med mikroskop til 8000 pund en dag før du vasker bilen første gangen vettu... default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo høyere man setter prisen desto mer eksklusive jobber er det å få tak i, virker iallefall slik.

Sakens kjerne! Tror nok ikke f.eks Replay eller Nudie hadde solgt spesielt mye bukser hvis de kostet 199,00..

Men Mr. Sahota er helt sikkert veldig dyktig også, for det er ikke gjort over natta å etablere seg på den måten. Det tar tid å bygge opp et godt rykte. På den andre siden, så kan det godt hende det finnes andre som gjør en like god jobb til en lavere pris.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 70 000 på 250 timer, er det så ille da? Havner vel på et helt normalt lønnsnivå, om ikke lavere. 250 timer tilsvarer 1,5 mnd med normal jobb. Men hvordan han klarer lå bruke 250 timer blir for meg et mysterium. Gi de fleste oppegående her inne 60-70 timer, så tipper jeg resultatet blir omtrent det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...