Gå til innhold
Han5y

50 ml krukker med voks

Recommended Posts

Han5y    120
Han5y

Ser både Autobahn, Bike sheen og Opaque finnes i 50ml krukker, noe som er veldig praktisk. Ikke all har behov for 200ml voks, og 40-50 påføringer. Er det mulig å få tak i andre vokser i 50ml, eller er det klin umulig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hc_Tk    58
hc_Tk

henger meg på her! Er keen på å skaffe meg en swissvax, men pga av det ikke går så store mengder så blir det litt overkill med 200ml.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oluf    328
Oluf
:) Endret av Bilpleie gærning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Han5y    120
Han5y

Foreksempel;

1 stk 50ml autobahn koster 289. X4 1156,-.

1 stk 200ml koster 919.

For de som ikke trenger masse voks, vil gjerne de, så er 50ml genialt.

Feks 1700-1800,- for Crystal Rock 50ml, og feks 298,- for Shield. Hadde vært mer aktuelt for flere da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Hadde vell solgt som hakka møkk da ja..

Jeg er for dette hvertfall :)

Hadde vært lettere for smådetailere og tilby blau-weiss til BMW og Viking til Volvo feks

Endret av EspenHamre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dag/Swissvax    233
Dag/Swissvax

Det er hyggelig at det kommer fram ønsker her :) Det har vært diskutert på importørmøter tidligere, men Swissvax har ikke ønsket å lage voks i denne str - med unntak av voks som det ofte går mindre av; som Opaque, Autobahn og Bike Sheen. Jeg skal uansett videreformidle initiativet og se hva de sier - det kan være at de har endret standpunkt siden sist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Flott Dag, da blir det enklere å ta steget til å prøve de 3 store.:) (Crystal Rock, Divine, Mystery)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Ser ikke helt problemet med 50ml bokser med en del av voksene jeg. Boksene er der, produksjonsutstyret er der - det som må shoppes inn som ikke finnes er klistremerkene i passende størrelse. Men har jeg en 50ml av noe på hylla som koster 1899,- så bør den hylla stå et sted Finansministeren ikke ser den... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thomas_K    131
Thomas_K

ja jeg kunne tenkt meg Shield i 50ml, siden jeg kunne tenkt meg denne som vinter voks holder den jo alt for mange år hvis jeg bestiller en 200ml av den. thumbup.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trondbrandsen    9
Trondbrandsen

Det er hyggelig at det kommer fram ønsker her :) Det har vært diskutert på importørmøter tidligere, men Swissvax har ikke ønsket å lage voks i denne str - med unntak av voks som det ofte går mindre av; som Opaque, Autobahn og Bike Sheen. Jeg skal uansett videreformidle initiativet og se hva de sier - det kan være at de har endret standpunkt siden sist.

Egentlig ganske snodig spør du meg, de har allerede 50ml krukke, vil nå en MYE større kjøpegruppe, og høste enda flere lovord vil jeg tro? Ble egentlig ganske sjokkert over hvor mye voks 200ml er, når jeg fikk mine 2, har nok voks i MANGE år fremover til privat bruk. 50 ml holder vel uansett til sikkert 10 biler, og det blir likevel ikke så værst pris. Og SV vil fort få en vesentlig høyere "literpris" også, og det måtte da vært optimalt for de? Og så blir det fort mye mere oppnåelig for meg og alle andre å tilslutt ha en komplett SV samling selvsagt B) Jeg stemmer for! Og siden de har både krukke, stickersene og voksene, så burde dette kunne ordnes på rekordtid..... :D:lol:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Det hadde vært noe dette ja! Da hadde oss vanlige dødelige hatt råd til CR :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Hadde vært kjekt med 50ml crystal rock og sånt ja.Kanskje de vet at 200ml er noe vi alle kommer til å kjøpe uansett økonomi uansett :)

Uansett så hadde de dyreste(og kanskje beste)voksene kommet til å blitt hverdagsvoks for meg og mange andre om jeg fikk kjøpt 50ml krukker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
General Lee    25
General Lee

Hadde vært kjekt med 50ml crystal rock og sånt ja.Kanskje de vet at 200ml er noe vi alle kommer til å kjøpe uansett økonomi uansett :)

Uansett så hadde de dyreste(og kanskje beste)voksene kommet til å blitt hverdagsvoks for meg og mange andre om jeg fikk kjøpt 50ml krukker.

Jepp, hadde ikke blitt like eksklusivt, som er hva SV lever og har rykte av, som visst du fikk SV vokser til TW priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Jepp, hadde ikke blitt like eksklusivt, som er hva SV lever og har rykte av, som visst du fikk SV vokser til TW priser.

Om de solgte f.eks 50ml crystal rock så kunne de jo satt prisen til 2000kr. Da ville de jo tjent mere på dem enn 200ml til 6700kr ;) Jeg hadde ihvertfall kjøpt med en gang så jeg kunne brukt frem til jeg har råd til 200ml ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ælen    45
Ælen

Jeg kunne også tengt meg 50ml bokser med voks, men som General Lee sier så vil det ikke bli like eksklusivt som det er nå og det blir færre som kjøper 200ml derav kanksje mindre fortjeneste også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 766
Tommy

Om de solgte f.eks 50ml crystal rock så kunne de jo satt prisen til 2000kr. Da ville de jo tjent mere på dem enn 200ml til 6700kr ;) Jeg hadde ihvertfall kjøpt med en gang så jeg kunne brukt frem til jeg har råd til 200ml ;)

Du kan likeså godt kjøpe 200ml med crystal rock med det samme, for etter at du har prøvd den, så vil du helst ikke bruke noen annen type voks. ;)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

50 hadde vært gull. Da skulle hvertfall jeg utvida swissvax samlinga mi DRASTISK :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trondbrandsen    9
Trondbrandsen

Helt ærlig, tror du mannen i gata kommer til å handle 50ml med voks til eksempelvis 2000; ? Men medium interesserte får selvsagt bedre muligheter uten å blakke seg fullstendig. Såvidt jeg har fått med meg opp igjennom årene, så har SV i lang tid hatt relativt mye og god markedsføring, som for meg tydelig forsøker å nå frem(til meg, eller jeg til dem :D ). Det har aldri vært annet enn prisen(tydeligvis mye pga størrelse på forpakning) og hvordan, som har stoppet meg fra å prøve(er bu%tfuck...d nå uansett) , men prisen vil jo likevel kunne være høyere pr. liter med mere slutt-forbrukervennlige forpakninger. Forsåvidt litt enig mtp eksklusivitet, men ser ikke helt at dette vil være ugunstig for SV selv :rolleyes: Men mulig det vil merkes for proffe detailere, da terskelen selvsagt blir litt mindre for å begi seg skikkelig utpå detailergaleien på egenhånd... Men oppmerksomheten rundt skikkelig bilpleie kan jo fort på sikt øke, og folk får neppe bedre tid og anledning til å gjøre alt selv likevel vil jeg tro? Er SV så ekslusivt altså, kanskje jeg bare skal gønne på å handle en av de dyreste da, bare for å få status og cred liksom? Nei, jeg tror entusiasmen, kunnskap, grunnarbeid og gjennomført økt uansett vil vise hvem som kan få blankeste bilen i gata/fylket osv.. TW har vel lite å stille opp med mtp kvalitet/resultat/holdbarhet pr. krone og time innsats uansett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Han5y    120
Han5y

Godt at folk liker ideen. Jeg tror 50ml bokser vil øke interessen for bilpleie til "Ola Normann", i tillegg kan vi gi kunden noe eksklusivt uten å blakke lommeboken og ha voks i flere tiår framover.

Men tror ikke SV vil bli allemannseie uansett, en del folk tenker produkt pr. krone, og fremdeles vil kjøpe Autoglym, TW, og Meguiars. Mens de som vil ha det aller beste vil betale noen krone extra for SV.

Det blir jo like dumt som at Turtle wax sine lakkrenspolishvoksavfettingwhatsoever som vanligvis kommer i 500ml til 150, hadde kommet på et oljefat og kostet 50000,-. Hadde ikke gjort produktet hverken mer eller mindre eksklusivt.

Jeg tror det er lettere å selge 4 bokser shield 50ml enn 1 boks shield 200ml. Litersprisen vil bli høyere, men det er en selvsakt sak. Jeg hadde iallefall blitt eier av 4-5 SV-vokser hvis de kommer i 50ml bokser. :)

Endret av Han5y

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig