Gå til innhold

Meguiars Ultimate Quick detailer bruk


AutoPetter

Recommended Posts

Jeg har gått til innkjøp av en flaske Meguiars Ultimate Quick Detailer. Når det gjelder bruken for dette etter vask. Skal man spraye på våt bil rett etter at den er vasket og så ta den vekk med tørkefilla eller sprayes på etter at bilen er tørket og stryke over med microkluten og så snu microkluten til en tør side å tørke av resten? evnt andre tips til å oppnå best effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spruter du på våt bil så bruker du UQD som drying aid. Fungerer helt flott det altså - men er litt råflott (UQD er relativt dyr). Best effekt fra UQD får du ved å spray på tørr bil, spre utover med en side, snu og buffe av med andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UQD er redningen for min bil ihvertfall.... vasker aldri bilen uten å gå over med den etterpå med mindre jeg vasker med ONR da ...

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quick Waxer som kan legges på våt bil er fint om vinteren da man har tidsprress på seg i en vaskehall. Gir litt ekstra beskyttelse i saltslapset ;) . Har lest på andre forum at folk har brukt UQW på våt bil men vet ikke noe om holdbarhet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quick Waxer som kan legges på våt bil er fint om vinteren da man har tidsprress på seg i en vaskehall. Gir litt ekstra beskyttelse i saltslapset ;) . Har lest på andre forum at folk har brukt UQW på våt bil men vet ikke noe om holdbarhet da.

Den er hybridsyntetisk, så holdbarheten halveres nesten (visstnok) ved våt applikasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...