Gå til innhold

få vekk brentlukt??


space-ace

Recommended Posts

hei.

merket litt røyk og brentlukt tilfeldigvis for ett par dager siden da jeg skulle flytte den for jeg hadde parkert inn en kompis.

så jeg koblet av batteriet. da jeg skulle dra igjen, funket ikke sentrallåsen og el.vinduene bak. sikringa hadde røket. satte inn ny men ene el.vinduet funker ikke.

merket sterk røyklukt baki, så tok av dørpanelet der vinduet inne funker, og det har skjedd ting inni der. tror el.motoren på vindet har brent seg så lukter sterkt brennt elektronikk inni der.

skal selvfølgelig fikse vinduet og sjekke at alt virker som det skal. MEN jeg må ha bort denne lukta....

er litt lukt i bak dørpanelet og sterk lukt bak fuktsperra inni døra...

tips noen? forsikringssak??

takker for all hjelp : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen tips til å få bort brentlukta på stående fot. Dog tviler jeg på at dette er en forsikringssak. En forsikringsskade skal gjerne være "plutselig og uforutsett", og det spørs om ikke de vil se på dette som noe som har skjedd over tid, men det skader selvsagt ikke å høre med skadeavdelingen til selskapet ditt.Du velger jo selv om du ønsker å "melde skaden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vell vært forsikringssak om det hadde begynt å brenne inni der. men har funnet ny vindusheis brukt nå da for 1300 så er egentlig ikke vits å blande inn forsikringen. men hadde vært greit å fått vekk lukta da. vet den kommer til å plage livet av meg... .

kanskje bytte fuktsperra og? den er jo sånn skummgummi greier, så fester seg sikkert godt i den?

Endret av space-ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Skål med eddik kan også hjelpe om du lar den stå over natta... har ikke testet CG sin odor eater enda her, men har den i garasjen, mangler bare noe som lukter drit som den kan testes på....

Så har du jo Aircon rensen til Nanolotus også, mulig den kan ta en del om den blir kjørt en runde i bilen...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg bestille aircon rensen til nano (har litt dårlig lukt i ac`n og så) og den cg sin odor eater. må bare vente til over helga da jeg får lønn :) blir bestilt deler i samme slengen. tusen takk for hjelpa karer! :D tilbakemelding kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst selvfølgelig å fjerne det brente materiale. Så en grundig vask inni bilen med luktfjerningsmidler i vaskevannet.

Hvis du vil, så kan du ta kontakt med skadesaneringsfirma som har "fogger". Vi har det der i skadefirmaet jeg jobber og denne legger en tykk tåke inne i bilen med luktfjerningsmidler i.

Dette pleier å holde. Å blande inn forsikringa er vel kanskje ikke lurt nei, da egenandelen blir høyere enn prisen mest sannsynlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...