Gå til innhold

Vurderer ny bil


Reodor

Recommended Posts

Løp å kjøp ett annet sted....

Edit: har ingen erfaring med de, men hadde ikke handlet på den annonsen.

Edit2: kjøp heller A6 :D

Endret av roadrune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De oppfattes som en gjeng bajaser av meg, hvertfall, og det er kun på bakgrunnen av å ha lest litt annonser de har ute. Har ingen "hands on" erfaring med dem.

Men de når vel frem til nok kunder, tydeligvis..

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Har ingen erfaring, men krever du tilstandsrapport, får 3 mnd garanti på kjøpet og tar en naf test innen den tid så er det vel ikke så lett å bli lurt uansett hvem forhandleren er.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på biler fra Orkelbog Bil i mange år nå, men handlet ny bil (BMW) istedet siste åra.

De kan nok virke litt useriøs mtp hvordan de ordlegger seg i annonsene, men generelt har jeg inntrykk av at de kun selger strøkne biler, som stort sett er hentet fra BMW-forhandlere i Tyskland og pertentlige tyskere. Selv hadde jeg ikke vegret meg for å handle bil hos de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må være den mest useriøse annonsen fra forhandler jeg noensinne har sett.. lukter litt forbrukerråd-mat av, men hvem vet.. kan godt hende de er veldig seriøse, bare uheldig med de de har ansatt til å lage annonser ;)

"Soltak er skjelden, men det har denne!"

Nytt for meg at Bmw'er med soltak er en sjeldenhet...

Er det ikke et eget kallenavn for BMW med soltak?

:P

Neida, soltak er ufattelig greit hvis man ikke har klimaanlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med erfaringer på tysk import???

BMW har et bruktbilprogram som de kaller Premium Selection. Da står BMW inne for kvaliteten på bruktbilen. Hvis du eller importørfirmaet du handler med kjøper en Premium Selection bruktbil fra en BMW-forhandler i Tyskland, innbiller jeg meg at det er et hakk tryggere enn å kjøpe fra andre forhandlere eller privatpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare minner om at det er UTROLIG lett å justere km-stand og vet av mange som har fått seg noen skikkelige overraskelser. Hvis bilen er kjørt mindre enn normalt ,for meg under 20.000 km i året, så hadde alarmen blinket for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lønner seg med en skikkelig tilstandsrapport og en sjekk av km ja. (km lagres på instrumentet, hjernen og lysmodulen om jeg ikke husker feil, men kan kun justeres på instrumentet, så kan sjekkes om den stemmer med de to andre. bwm forøvrig). fikk pappirer på dette med min bil. den ble importert i år, og km er sjekket av bmw i trondheim. greit å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...