Gå til innhold

Sort Audi A4


Aristokraten

Recommended Posts

Aristokraten

Heisann! Morsan har vært litt uheldig med min A4 Avant, noe som resulterte i en del riper på venstresiden. Lurte på om noen flinke detailere i østfold kunne tenke seg en liten jobb? Er stort sett noe på hver flate på venstresiden, dvs forskjerm, begge dørene og bakskjerm...

Aristokraten

post-2057-055265000 1282080073_thumb.jpg

post-2057-050280200 1282080076_thumb.jpg

post-2057-030435500 1282080078_thumb.jpg

post-2057-057553300 1282080087_thumb.jpg

Endret av Aristokraten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det så litt "nasty" ut det der ja. Mye som har gått igjennom klarlakken?

I Østfold så har man de særdeles dyktige folkene på Ås (Bernhard, Ørjan, Belle, Brynjar etc) , samt Tyggern og flere andre. Regner med at du får tilbakemeldinger fra noen av de her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aristokraten

Tror egentlig at jeg har vært ganske heldig, og at det er svært lite som har gått skikkelig igjennom. En fyr som takserer en del skader på et MB-verksted mente iallfall at det skal gå bra å rubbe/polere opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Som Kris sier.

Litt sliping, mulig fylle i et har riper for å ha det 100%

(Kris: skal vi også prøver komme litt på banen igjen?? Iflg alle er på forumet skulle man tro det bare gikk å få polert bil i ås..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at denne skaden kan rettes opp vertfall 90% med kun rubbing, da det ser ut som om det kun er overfladiske riper/striper i klarlakken. Det ser dog ut som om det er ett par steder hvor det er litt heftigere riper....

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Petter og kris, var ikke meningen å "glemme" dere :) Har hukommelse som en gullfisk til tider og er ikke i stand til å huske hvilket område de fleste her inne "tilhører" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Kris sier.

(Kris: skal vi også prøver komme litt på banen igjen?? Iflg alle er på forumet skulle man tro det bare gikk å få polert bil i ås..)

:rofl1:

Kan da vel ikke skylle på oss fordi de på ås er flinke å profilere seg....det er du selv som må sørge for at vi andre tenker petter!!!! så snart østfold nevnes - og kunnskapen står ikke noe tilbake så det er bare å knalle igang reklamekampanje :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Å bedømme skaden uten å se og ta på den i virkeligheten er veldig vanskelig.

Men ingen tvil om at Petter eller Kris klarer å gjøre MYE med den.

Selv drar jeg på ferie på fredag og blir borte i 14 dager. Så det er vel lite aktuelt.

Hvor i Østfold holder du til?

MERE REKLAME!! Petter, mere reklame!

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...