Gå til innhold

Swissman's samling


Swissman

Recommended Posts

Begynte et sted jeg også engang. Har ikke så mye erfaring enda, men øvelse gjør mester.

Her et utvalg av produktene.

Begynte med en pakke fra Swissvax.

IMG_0789.jpg

IMG_0788.jpg

og posen inneholder.... Concorso

IMG_0790.jpg

Laget en bestillieng hos shinearama sammen med Øyvind G. og Martin S.

DSCN0765.jpg

DSCN0764.jpg

Pakken jeg fikk i dag. Klart man måtte ha litt til :)

IMG_3340.jpg

IMG_3341.jpg

IMG_3342.jpg

kjøpte DA-maskin også

IMG_3343.jpg

Skulle ha noe for å ta steinsprut. Etter en del undersøkelser kjøpte jeg hos Würth

IMG_3344.jpg

Det kommer sikkert mer. Skal også innrede et rom i kjelleren for å være sikker på at ikke noe ødelegges av kulden neste vinter.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Absolutt ingen dårlig start det der, men om du skal ta steinsprut skader så bør du ha en roterende maskin tilgjengelig. Så ikke noen roterende maskin på bildene kun derfor eg nevner det.

Ellers en meget bra start som sagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen dårlig start det der, men om du skal ta steinsprut skader så bør du ha en roterende maskin tilgjengelig. Så ikke noen roterende maskin på bildene kun derfor eg nevner det.

Ellers en meget bra start som sagt. ;)

Takk

Tenkte å slipe lakken ned med utstyret jeg kjøpte og så gå over med DA og 3M produktene.

Funker ikke det? Er takknemlig for innspill. :rolleyes:

Ellers får jeg låne roterende av Martin S. eller Øyvind G.

Endret av Swissman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Joda det fungerer nok til slutt, men du må regne med at det kan gå både en og to evigheter før du får fjernet merkene etter våtslipen. Mitt tips er som følger: se om du enten får lånt eller kjpt deg en god roterende maskin og en ullpad, så skal du se at det blir fart i sakene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Joda det fungerer nok til slutt, men du må regne med at det kan gå både en og to evigheter før du får fjernet merkene etter våtslipen. Mitt tips er som følger: se om du enten får lånt eller kjpt deg en god roterende maskin og en ullpad, så skal du se at det blir fart i sakene :)

x2 på den!

Ellers bra start på samlingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen samling... :)

Du kjører hardt ut med 3X av hver farve med 3M polish ser jeg.....

Har du prøvd den stjarnagloss såpa der ? ..........ser litt spennende ut

Ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Pen samling... :)

Du kjører hardt ut med 3X av hver farve med 3M polish ser jeg.....

Har du prøvd den stjarnagloss såpa der ? ..........ser litt spennende ut

Ståle :)

vi var 3 mann på den bestillingen der. meg, Swissman og Martin S. derfor er det 3 stk av noen ting ;)

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det fungerer nok til slutt, men du må regne med at det kan gå både en og to evigheter før du får fjernet merkene etter våtslipen. Mitt tips er som følger: se om du enten får lånt eller kjpt deg en god roterende maskin og en ullpad, så skal du se at det blir fart i sakene :)

x3 på den! B)

Som tips til maskinkjøp her i Vestfold så har Bygmakker Zeiner i Tønsberg Metabo PE12-175 maskina til 2890.-, Tess har ofte tilbud/god pris på den også men har ikke vært innom der på en stund.

Ellers er vel Bauhaus på Liertoppen best på Makita'n til en pris på 3090.-

Noen hundrelapper billigere fra UK kanskje på disse maskinene, men de gode forbruker-rettighetene vi har i Norge er så gode at jeg da alltid velger norskt når forskjell i pris er så lite. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Eller så har du Skil maskinen også... Til 1290,-BTW, flott start på samlingen dette :)

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Admins
truhaa

"Laget en bestillieng hos shinearama sammen med Øyvind G. og Martin S." stod det... så er vel en samlebestilling som kommer frem der :)

Pen start det der ja... mye snadder

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slipepapiret for bruk til maskin eller for hånd?

Samlingen ser veldig bra, mye bra saker her!

Slipepapiret, 32mm diameter, er til slipeklossen du ser i bakgrunn. Brukes for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snacks her, og det forundret meg at det var så store bokser i det røret med Samples fra Dodo...

Litt spennende den stjarnagloss såpa der synes jeg B)

Samples boksene er på 30ml, nysselig :) men de er drøye og holder for sikkert 3-4 biler.

Stärngloss lukter bare så nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...