Gå til innhold

Et MUST å ha i hanskerommet!


HHA

Recommended Posts

Hihi, fin den! :lol:

Har en liknende liggende et sted, som jeg fant blandt noen saker etter bestefar. Der står det:

"De parkerer praktfullt!

Velkommen til foreningen for underutviklede bilister"

  • DCN Poeng 2

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh den der har jeg som klistremerke. Tror jeg har hatt den liggende i 20år nå:)

Kanskje den skulle hvert tatt i scanner og lagt ut for kopiering hvis jeg finner den igjen i esken med samlinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en lignende sak på frontruta for et par år siden. Jeg skrev tilbake på baksiden:

1. Har jeg klart å lirke meg på plass her så klarer du å lirke deg ut

2. Jeg står på samme sted omtrent i morgen til rundt 16.30 - ser fram til at fingeren vises personlig.

Har ikke sett bilen eller lignende lapper senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he, kule de der, husker der fra jeg var yngere også, må ha vært i noen år disse her nå.. men da var de ofte kopier av kopier av kopier av kopier så en så nesten ikke hva det stod der....

prøv å få scanet den inn, hadde vært moro å hatt noen sånne liggende i bilen ja

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en lignende sak på frontruta for et par år siden. Jeg skrev tilbake på baksiden:

1. Har jeg klart å lirke meg på plass her så klarer du å lirke deg ut

2. Jeg står på samme sted omtrent i morgen til rundt 16.30 - ser fram til at fingeren vises personlig.

Har ikke sett bilen eller lignende lapper senere.

Problemet kommer jo når de parkerer samme vei som deg, og helt oppi førerdøra, og har passasjerdøra mot deg.. Da stiller det seg annerledes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet kommer jo når de parkerer samme vei som deg, og helt oppi førerdøra, og har passasjerdøra mot deg.. Da stiller det seg annerledes :P

Tør man å parkere slik langsmed veiene her i Oslo så fortjener man å stå slik :) Da antar jeg det er pga ekstremt hastverk. Selv går jeg inn i bilen på andre siden, setter på litt god musikk og slapper av litt.

Er det i parkeringshus så uffer og akker jeg meg litt, klatrer inn i bilen fra passasjersiden, kjører fram, sjekker førersida for evt nye bulker og reiser hjemover.

Står den slik til at jeg er totalt sperret inne så får jeg bilen borttauet i løpet av ca 7 minutter - fungerer mye bedre enn en lapp på ruta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
SunDance_Kid

Jeg hadde henta nybilen og hatt den i ca 1dag da jeg og fruen skulle en tur inn til byen. Ikke spesielt glad for at jeg måtte stå i parkeringshus og paranoid som jeg var for småbulker og "underutviklede" sjåfører, gikk jeg faktisk så langt at jeg noterte ned reg nr på bilene ved siden av meg..:P Kom tilbake, bilen var bulkefri og jeg fornøyd..I det vi skulle til å kjøre ruller en rød Yaris opp på siden av oss, med to eldre fruer og sjåføren åpner like godt opp døra uten å tenke på avstanden til min bil, og jeg hører et dunk..Jeg flyr ut av bilen og rundt for å finne ut hva hun tenkte med.. Da svarte hun bare " jeg stod jo innenfor de hvite strekene på parkeringsplassen" :o Heldigvis for henne klarte hun ikke å etterlate merke i bilen min! helt utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et lite hakk på bakre hjulbue/skjerm fra en kar som ikke hadde tatt høyde for at det var blankis under nysnøen da han skulle parkere ved siden av meg sånn at bilen hans stoppet noe mindre kontollert enn planlagt...

Under normale omstendigheter ville jeg ha blitt rimelig ilter, men akk og ve det var min far som var synderen. "Æææææh neida Pappa, jeg er ikke sint. Det måtte vel skje før eller siden" (men tenkte vel mer i retning av for s.....! Det er fra sine egne man skal få det ja!")

Endret av Siw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

Alltid kjedelig med bulker og slike ulumskheter..:S Men kanskje litt verre når det er noen i familien som er årsaken..Nesten så det hjelper liitt å blåse ut når sånn skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...