APR

Brukerfeil på CG New Look Trim Gel

Hei godtfolk!

Sliter litt med en brukerfeil på CG New Look Trim Gel, bruker lite og sørger for å tørke over flere ganger før man skal ut å kjøre, men enda så ender jeg opp med produktrester oppover dører og fangere.

Noen andre som har opplevd dette? Evt noen lure triks som kan redusere dette blir satt pris på:)

1)Apply a small amount of gel onto a foam or microfibre applicator or sponge.

2)Less is more, use sparingly! Apply a thin coat across the trim surface or tyre, just enough to moisten the surface is all you need.

3)Gel absorbs fast so no sling-off will occur.

4)You can control the level of shine according to your preference.

5)One light application of gel delivers the optimal amount of shine for a well-dressed new look that suits most cars.

6)For less gloss, follow application of gel by wiping down with a clean dry towel.

7)For a higher level of shine, wait ten minutes then apply another coat. Repeat until suitably eye-popping shine is achieved.

8)It is recommended to allow an hour for the gel to cure. You will enjoy a beautiful finish on your tyres and trim that lasts for weeks.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk så lite at du bare ser overflaten blir 'fuktig', så buffer du over overflødig produkt etter 15 minutt og venter 30 minutter før du kjører.

Men har du ikke vaska plasten/gummien skikkelig før du påfører CG NLTG kan du få sling, gummi bør du vaske med avfetting og børste, plast med whitespirit el.l. og MF.

Endret av General Lee
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette produktet skal man ihvertfall bruke MEGET, jeg sier det igjen, MEGET små mender av om gangen! Du trenger en halv fyrstikkholde-ert om gangen, mener nå jeg. Da går det strålende! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive