Gå til innhold

Pads


Abby

Recommended Posts

Hei!

Jeg trenger noen nye pads, men dette er lenge siden jeg har kjøpt og jeg ser det er mye nytt på scandicshine sin side.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen å anbefale?

Jeg trenger egentlig alt!

I stor og medium og liten..

Har bare 2 store igjen og det er vla og orange scholl..

De funker, men syns de smuldrer opp lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    11

  • Popp

    6

  • Abby

    6

  • EspenHamre

    5

Øyvind G

jeg har 3M serien og må kjøpe noen flere pads etterhvert. hvis jeg skal ha noen pads som ikke er fra 3M og bruke de sammen med 3M (vanskelig forklart, men forståelig håper jeg). åssen veit jeg da hvilke pad's som jeg bør gå for. som passer sammen med de forskjellige stega? tips/erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også skal ha meg nye pads, og det blir IKKE Scholl..

Dere som gir tips om gode pads, kan ikke dere fortelle hvorfor dere vil anbefale desse også? :)

Hvorfor ikke Scholl? Hadde tenkt å bestille Scholl pads i løpet av uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Skjønner ikke hva problemet med Scholl pads er jeg... 3M padsene mine har blitt fortere slitt enn Scholl padsene mine.. Jeg polerer relativt mye biler, og har ikke hatt mye problemer med Scholl padsene.. Ikke minst at de er utrolig gode å bruke er jo en stor fordel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem jeg har med scholl pads er at de har dårlig borrelås. Jeg har EN bakplate som jeg greier å hekte de fast i. Med de andre bakplatene er det som om det ikke er noen borrelås der i hele tatt. Alle andre pads fungerer helt fint med alle bakplatene.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg hadde det samme problemet på noen av de første pad'ne som kom ut, og spesielt ved bruk på DA maskin.. Er det dårlig "grep" nå så bruker jeg en tannbørste, neglbørste, padbørste el til å dra opp litt fibre igjen :)

Soft Buff 2.0 er også gode pads, men jeg liker ikke str på det, hadde det vært 1,5 tom mindre så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom noe Scholl, noe Meg's og noe 3m.

Nå sverger jeg til Lake Country CCS pads, både til DA og roterende. Lett å jobbe med, og bra kvalitet på borrelås.

Gir også bra resultat på lakken, noe som såklart er største og viktigste kravet.

Bestilte mine via Blankbil, men jeg ser mange utenlandske butikker fører de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholl padsa er gode og jobbe med de, men det jeg iallefall har erfart er at borrelåsen løsner fra puta etter kort og da mener jeg kort bruk. Jeg ble iallefall langt ifra imponert over kvaliteten på de padsa. Mye mulig de har blitt bedre nå det vet jeg ikke men jeg tar glatt Über/Sonus/3M over Scholl pads.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...