rogersolmyr

Rimelig alternativ til Nanolotus-svampen

Et lite tips om et produkt jeg har prøvd.

Jeg bestilte 60 stk "Magic Sponge" fra Microfiber Korea på Ebay. Dette kostet $16 inklusive frakt til Norge. Det blir ca 1,7 kroner pr stk. Det lille jeg har testet fungerer disse omtrent som Nanolotus-svampen som jeg også har noen av. Den største forskjellen er at de er ensfarget hvite og dermed ikke har den grove blå siden. Sikkert ikke like bra på alle måter, men et greitt og billig supplement i alle fall.

Se http://cgi.ebay.com/60-MAGIC-SPONGE-ERASER-CLEANING-CLEANER_W0QQitemZ390084083442QQihZ026QQcategoryZ20606QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Har også bestilt litt andre produkter derfra som funker helt greit til veldig lite penger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt en del av disse fra microfiber korea selv :) Billige og funker akkurat som de skal. Egentlig akkurat det samme som de som kalles "magic eraser" som selges i dagligvaren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nanosvampen er vel bare behandlet melatonin skum eller hvordan man skriver det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f¨r også kjøpt noen like på nille, men disse har mere av den hvite svampdelen enn nanolotus.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eftersom Nanolotus Nanosvampen er brukt som eksempel vil jeg lige svarer en gang her.

Der er ganske mange forskellige producenter av denne type svampe og ikke alle har samme kvalitet.

Vi har testet mange forkellige og tatt inn den vi synes var den beste og mest brukervennlige.

Kan nevne at nogen av typerne vi testede bla. inneholdte rengjøringsmidl, satte igjen en del hvit farge, gik veldig lett istykker osv.

Bare så det er sagt, så ta og kjøp et par stykker først og test innen man går til innkjøp av store partier ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytter ikke ut noe som virker, jeg holder meg til nanolotus svampen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolotus-svampen har da ikke akkurat noen avskrekkende pris den heller spør du meg..:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Terjeo, holder meg til det jeg vet virker :) Og det plager meg heller ikke å betale noen kroner mer, når servicen til Rasmus er så bra som den er :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare testet scotch bright svampen (eller hvordan det skrives) og den er ikke i nærheten av så holdbar som nanolotus. Den smuldrer opp ved første gangs bruk. Hvis man uansett skal ha noe på nanoshoppen og er vip medlem så blir jo ikke de svampene så veldig dyre. Men tviler ikke på at det finnes andre ting der ute som sikkert også kan funke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper noen som heter Vileda Micro Clean hos vår lokale malerbutikk. Svampene er helt like Scotch sine Magic Eraser som jeg igjen tror er ganske likt Nanosvamper.

Koster ca 13,- pr stk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive