hmsilset

Få vekk misfarging på aluminiums henger.

Skal vaske og vokse denne bilhengeren. Hvordan skal jeg få bort disse merkene på toppen på en effektiv måte? Tror ikke jeg har nok sv metal polish til alle disse metrene :blink:

092-3.jpg

095-2.jpg

096-2.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med S30 på DA maskin.. Det har fungert bra med roterende på stålbørstet alu ihvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med S30 på DA maskin.. Det har fungert bra med roterende på stålbørstet alu ihvertfall :)

Takk for raskt svar :) Da har jeg det jeg trenger for den jobben satser jeg på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hvis det blir for mildt så prøver du med roterende og S30, eventuelt litt grovere med S17 el S03 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hvis det blir for mildt så prøver du med roterende og S30, eventuelt litt grovere med S17 el S03 :)

Topp! Eneste jeg gruer meg litt til er å vokse hengeren etterpå :lol: Tror jeg skal prøve å få tak i en bøtte sv Shield og bare gnikke paden fra DA maskina nedi ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Metal Shine fra CG er det jo beskyttelse i også :) Skulle ikke forundre meg om den suger til seg godt med voks..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Metal Shine fra CG er det jo beskyttelse i også :) Skulle ikke forundre meg om den suger til seg godt med voks..

hmmm.Kanskje jeg skal bruke CG Metal Shine på DA over hele hengeren??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv deg frem av de produktene du har :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv deg frem av de produktene du har :)

Ja, får gjøre det :) Nå kom jeg på at jetseal109 kan være rette produktet.Lett å få på og av.Varer lenge og er billig.Artig med sånne lyse øyeblikk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en mishandlet båthenger som hadde et rustlag på seg. Det var ikke alu, men galvanisert stål. Testa med nanosvamp og rusta forsvant med et par strøk. Kan vel ikke skade å prøve på aluen litt og se om den tar misfargingen hos deg? Da blir nok jobben med polering og beskyttelse enklere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en mishandlet båthenger som hadde et rustlag på seg. Det var ikke alu, men galvanisert stål. Testa med nanosvamp og rusta forsvant med et par strøk. Kan vel ikke skade å prøve på aluen litt og se om den tar misfargingen hos deg? Da blir nok jobben med polering og beskyttelse enklere.

Det høres ut som en god ide kenset.Tusen takk for tips :) Bestiller noen svamper nå med en gang hos nanolex, for jeg må prøve de også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nanolexsvamp jeg brukte på båthengeren :) har både de og nanolotus og synes de virker like bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nanolexsvamp jeg brukte på båthengeren :) har både de og nanolotus og synes de virker like bra.

Jeg kommer til å handle alle produkter jeg noen gang trenger på nanolex.no. om de har varen.Er vel egentlig ingen som kan konkurrere med leveringstid og priser.Brukte 30 sek å bestille nå, og det er altid i postkassa innen 1-2 dager(ikke opplevd over ett døgn enda)Rått :) .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tro på at det kan komme en del snasene 50/50 her på denne..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tro på at det kan komme en del snasene 50/50 her på denne..

Det må jeg klare :) Er en fin henger.Er vel mest der oppe på listene det er skikkelig stygt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive