truhaa

Nytt regelverk på detailersclub.no

Da er det satt opp et litt bedre regelverk her inne..

Dette finner dere her:

Retningslinjer

Fint å skumme i mellom der.

Dere finner også link i signatur hos moderatorer/admin her inne etterhvert..

Takker moderatorer for gode innspill og regelsetting...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det satt opp et litt bedre regelverk her inne..

Dette finner dere her:

Retningslinjer

Fint å skumme i mellom der.

Dere finner også link i signatur hos moderatorer/admin her inne etterhvert..

Takker moderatorer for gode innspill og regelsetting...

Ja det var voldsomt.. Dobbelposting føler jeg det er vanskelig å unngå, klarer ikke å finne søkemotoren særlig hjelpsom..:)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var voldsomt.. Dobbelposting føler jeg det er vanskelig å unngå, klarer ikke å finne søkemotoren særlig hjelpsom..:)

Det angående dobbel posting er vel mer myntet på "spamming av forumet" de som legger ut det samme spørsmålet rundt omkring for å få svar fortere feks :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor trengs det et så rigid og spissformulert, detaljert regelverk når tonen her inne er så god?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor trengs det et så rigid og spissformulert, detaljert regelverk når tonen her inne er så god?

Sikkert med tanke på at forumet ikke akkurat blir noe mindre :) Regler trengs når forumet vokser...

Trengs strengt tatt ikke nå, men fint å ha noe å vise til ved f.eks. utestengelser ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greie regler det det, og dette er vel regler som de aller fleste tar som den selvfølge, håper jeg :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tonen her inne er veldig god, men som med de fleste entusiastforum på internett, så vokser også dcn kraftig, og med større og større medlemsmasse er det en selvfølge (mener jeg) å ha et godt regelverk. Både for å gi retningslinjer for "normal" bruk, men også for at alle skal behandles likt. Hvis det dukker opp "troll" på forumet, som alle skjønner at må utestenges, så er det greit å ha et regelverk å henvise til. Og da er det kjekt å være føre var... Regelverket er ikke ment for å legge noen demper på den gode tonen her inne. Og med så mange betalende medlemmer som dcn har også, så mener jeg det er å forvente at det er skikkelig orden på ting. :) Det er tross alt en ganske så stor kunnskapsdatabase som forvaltes her, i tillegg til medlemmene. Jeg håper og tror ihvertfall at alle er tjent med et godt regelverk her inne. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er bra med litt ordentlige retningslinjer å forholde seg til :)

Dog er det kanskje på tide å håndheve alle reglene så de blir tatt seriøst.....mye fjortiss OT ute å går her pr. i dag som egentlig er lite interessant lesning for alle bortsett fra de "involverte" ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det. Viktig å ha noe fast som ligger i bunnen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste reglene er ganske så logiske, men jeg mener det mangler en regel jeg mener ikke å ha sett der...

Det gjelder betalende VIP-medlemmer som skulle bryte regler av en så alvorlig grad hvor utestengelse vurderes:

Feks. en regel som sier noe slikt:

Betalende VIP-medlemmer som bryter en regel av såpass grov karakter at utestengelse blir iverksatt vil IKKE få pengene for VIP-medlemsskapet refundert.

Eller noe i den duren...

Ikke for at det er noe fare for at slikt skjer og vertfall ikke i noen stor grad, men det sikrer forumet for tilbakebetaling av store summer penger hvis det en geng i fremtiden skulle bli ett opprør :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

§1.5 - Off topic

Off topic, eller innlegg som ikke gjelder tema, hører ikke hjemme i en tråd. Har du noe annet du vil ta opp så skriver du det i en ny tråd istedenfor, eventuelt sender du PM til den du ønsker å spørre om noe. Innlegg som oppfattes som off topic kan slettes av moderatorer / admins uten varsel.

Det kommer til å bli stille her inne, hvis satt veldig på spissen....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet.. Så Sandmo og jeg kan bare levere inn tastaturet med engang.. Det samme kan forøvrig Truls..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet.. Så Sandmo og jeg kan bare levere inn tastaturet med engang.. Det samme kan forøvrig Truls..

....Jeg også <_<

Neida, som over alt ellers i verden så er det greit å ha noen kjøreregler å støtte seg til, men det skal ikke være slik at vi må dobbeltsjekke med gjeldende regelverk før vi poster et eller annet...magefølelsen sier som oftest ifra, og er man skikkelig sinna så er det lurt å ta en time-out...lese igjennom innlegget på nytt og kontrollere om både folkeskikk og objektivitet er ivaretatt...hvis det er det så er det antagelig bare å trykke på send.

Dessuten så er humor lov.....humor som ikke tråkker på noen er lov, og tar det av så er det ikke verre enn at vi tar et ryddesjau og får tråden på plass igjen når latteren har stilnet.

Det er i de vanskelige tilfellene det er godt å ha et regelverk å støtte seg på.......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så drar du meg under samme kammen som deg selv....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skal ikke slå... man skal kose...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skal ikke slå... man skal kose...

Alt går med vold og vaselin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler litt at den tråden her er på vei i "riktig" retning nå :lol:

Glemte å ta med deg Ståle, beklager så mye, du er jo en selvskreven OT'er ;)

Ok, men da må Truls slutte å true over pm om utestengelse og ditt og datt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må endre signaturen min tror jeg, grafikk ikke tillatt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive