Gå til innhold

Hvordan fjerne polishrester rundt håndtaket


Dagsven

Recommended Posts

På min Volvo er det vanskelig å fjerne polishrester rundt dørhåndtaket. Er liten gummiliste der som ting fester seg.

Har prøvd med q-tips og masse annet rart!.

Takknemmlig for tips!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om jeg skulle sakt det selv :) Dog bruker jeg som regel surfex. Control spray etterfulgt av høytrykk funker også. Har samme problem rundt håndtakene på min bil.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Eller stjæl en slik liten pudder-kvast fra kjæresten / samboer / kona / dattera / Bernhard (han har mange han)

Notat til meg selv, ikke la Essie låne toalett lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

På handtakene så bretter du MF en gang og dytter den inn i sprekken og drar den rundt. Gjør du det med en gang etter du har fjernet restene på panelet så går det fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På handtakene så bretter du MF en gang og dytter den inn i sprekken og drar den rundt. Gjør du det med en gang etter du har fjernet restene på panelet så går det fint. :)

Har prøvd dette Petter. Hadde jeg fjernet restene med en gang, så hadde det kanskje gått. De har dessverre fått stå noen uker nå :blink:

Bernard: Har prøvd q tips, dette fikk bort noe men ikke alt. Er så sykt trangt inn til den gummilista rundt håndtaket.

Endret av Dagsven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...