Gå til innhold

Porsche GT3 Raud


Brynjar

Recommended Posts

Flott jobb og flott bil! Jeg ville faktisk valgt Porschen fremfor Ferrarien som dukket opp på det ene bildet. (Ja, jeg vet jeg ikke er helt frisk i hodet. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott bil og resultat.

Eneste jeg ikke likte var dekslene på frontlyktene. Har ikke sett slike før og er sikker på at bilen ville være flottere uten.

Endret av RNJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

La tråden dreie seg om jobben som er gjort på bilen og ikke ang lyktemaskene.. Det er smak og behag, og eier er også her inne og leser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det finnes ikke dumme spørsmål har jeg lært.. Btukte avfetting på dekkene, for å dra ut skitt derifra.. Somregel så kjører jeg over en runde med felgrens først, skumlegger, spyler av, og en runde med felgrens etter dette.. Da for å få av så mye løs skit som mulig for å lage minst mulig om overhodet noen merker i felgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke dumme spørsmål har jeg lært.. Btukte avfetting på dekkene, for å dra ut skitt derifra.. Somregel så kjører jeg over en runde med felgrens først, skumlegger, spyler av, og en runde med felgrens etter dette.. Da for å få av så mye løs skit som mulig for å lage minst mulig om overhodet noen merker i felgen :)

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott resultat, kombinert med fine bilder og artige kommentarer gjør at jeg gir denne terningkast 6! Dere er utrolige dyktige.

Endret av svenrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei til dere alle shine-fantaster!

Jeg er den lykkelige eier av denne vognen.

Jeg vil med dette takke Brynjar og Bernhard for en fantastisk jobb. Jeg er mektig imponert hva dere fikk til.

Bilen var jo ikke så værst fra før, men jeg fikk en helt ny bil tilbake. Tidligere var blant annet fargen blitt noe oransje etter flere års tæring. Etter B&B sin behandling fikk bilen tilbake sin opprinnelige farge.

Bilen ble rett og slett som ny. I alle fall så og si.

Morsom presentasjon også. Blir nesten litt rørt av å se deres lidenskapelige innsats for at resultatet skal bli så bra som det ble.

Til de av dere som har kommentert "brillene" er det helt ok. Jeg tåler lett det og skjønner godt at det er flere meninger om disse.

Jeg kjøpte bilen med disse allerede montert. Var i tvil om de skulle av, men kom til at de fikk bli. Smak og behag.

Så ble også det kommentert.

Tilbake til temaet igjen:

På nytt en stor takk til dere begge, Brynjar & Berhard, for en super utført jobb. Dere fikk også masse cred fra andre i Porscheklubben for et meget vakkert stykke arbeid. I dag fikk jeg også cd fra Brynjar med dokumentasjonen, masse herlige bilder.

Med vyrdsam helsing

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...