PH/Blankbil

Dodo Juice Spin Doctor

30 innlegg i emnet

Mer info kommer i løpet av dagen! :D :D

"If you really want to flatline swirls, it’s time to call in the Spin Doctor. Rotaries can cut paint a lot quicker than orbital machines, so - in competent hands -they can deliver fast and impressive results. The Spin Doctor is a compact and lightweight (1.8kg bare) machine with a powerful 1100W motor and digital speed control. This means a digital LCD display shows your speed to the nearest 100rpm and you can accurately adjust your polishing speed from 1000-3000rpm at the touch of a button. Comes with a side handle, a long, long 4m lead, a spare brush set and a hard carry case. It also has a one year warranty and CE marking. Note that it is M14 fitment.220-240v). Finally, the Spin Doctor is compatible with both wool cutting pads and the Supernatural machine stick."

Pris 1595,-

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert med video.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så grom ut den der! :)

Får bare håpe kvaliteten er like god som feks makita/metabo/flex.

Endret av hc_Tk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice.. :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konkurrerer mot rimelige maskiner denne da.. Hva blir prisen?

Håper ikke det blir for tungvint med de knappene...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hva prisen blir er interessant....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen havner på 1595,-

Bakplate ikke inkludert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var billig! Noe å si på kvaliteten?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke noe erfaring med den selv enda, men regner med dette er bra saker.

Har veldig bra inntrykk av Dodo Juice sine produkter, og viljen til å ordne opp/ hjelpe til om det skulle være verken det ene eller andre. En stor fordel er jo at PJ er norsk, så det er så lett å finne ut av ting/ snakke sammen.

Jeg kunne godt satt den til 2000,- men jeg har fått priser fra dodo juice, og beskjed om å holde de sånn noenlunde og ikke legge på i det uendlige., derfor tenker sikkert enkelte "Må være noe drit siden det er så billig, kjøper heller noe annet til dobbelt pris. Da funker det i allefall.." (satt på spissen og ikke ment til deg) :)

Langt svar uten kanskje så mye svar på det du lurte på, men fikk ånden over meg. :)

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er interessert i gruppekjøp?

Kan gi 15% på denne om vi blir 10stk. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan til rå pris. Hvis den også holder god kvalitet er jo dette tidenes kupp! Du må få sendt ut en maskin så noen kan få testet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i ett gruppekjøp, men er og litt spent på hvordan den er til å holde turtallet oppe, og om den blir veldig varm.

Med 15% avslag så er jo dette meeget rimelig om maskinen innfrir.

Er kanskje ikke så lett å få høre førstehåndserfaring fra noen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har maskin, men det her må jo være tidenes gruppekjøp for dere som vil ha roterende til en litt rimeligere penge. Og jeg tviler ikke på at det er gode saker, Dodo har mye bra produkter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avventer en test av denne, holder den turtall under belastning + ikke blir like varm som flex så er jeg med på gruppekjøp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avventer en test av denne, holder den turtall under belastning + ikke blir like varm som flex så er jeg med på gruppekjøp :)

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter å lurer veldig på om jeg skal slå til på denne.

Jeg har bare 1 bil som jeg kanskje max bruke maskinen på 1 til 2 ganger i året. (trenger vel ikke proff maskin til det)?

Jeg er helt fersk med maskin arbeid (kanskje en fin maskin å starte med?)

Men er usikker siden den koster nesten 3x det en Einhell maskin gjør som har litt av samme spec.

Jeg har sett på en på forumet her (Dennis) jobbe med 3M produktene (pads og produkt) og tenker litt på å kjøpe inn det samme.

Hva ville dere gjort? satset på denne her siden den blir solgt av noen som har greie på bilpleie eller gå for en billig en hos noen som selger alt fra blomsterpotter til 2"x4"?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder den turtall med press, da er det virkelig en bra pris :)

Er også veldig lysten til å prøve pads og lime prime ;) Blir nok det etterhvert skal man se.. hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så ikke stor ut.... Men er heldigvis ikke størelsen det kommer ann på... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

så får vi ikke skli ut her selv om Petter legger innleggene ut for "hugg" her.... ha ha ha

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive