Gå til innhold

Dodge Magnum i Trondheim


blown

Recommended Posts

Jeg har en sort 2006 Dodge Magnum stasjonsvogn som jeg kunne tenkt meg å få frisket opp lakken litt på. Hvor omfattende denne jobben blir vet jeg ikke, det kan godt hende det holder med claybar og polering, men jeg har for lite kunnskap om det til å si helt eksakt hva jeg trenger :)

Er det noen flinke detailere i Trondheimsområdet som har tid og lyst til å ta en titt på bilen for meg, gjerne denne uka? Kan jo være et litt arti prosjekt - jeg har i alle fall ikke sett noen annen Magnum her i Trondheim...

Legger med et bilde av biilen også, for de som er nysgjerrig på hvordan en EKTE familiebil ser ut ;)

Hilsen Espen

post-2026-096299000 1281386866_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Fint om du kunne fått opp bilde av den ekte familiebilen og ikke den digre brødboksen :) Magnum er kule biler og ta kontakt med Bjorke.. Han er ekstremt dyktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tok ikke lang tid før de spydige kommentarene kom gitt! ;) Hver sin smak heldigvis, men jeg synes nå det er artig med en bil som ikke så mange andre har. 

Har sett at bjorke har blitt anbefalt av flere her, men tenkte jeg skulle legge ut en tråd uansett - var ikke helt sikker på om det var greit å sende PM direkte når jeg er helt fersk på forumet.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at du velger en bil som få andre tørr å kjøpe, selv om den ikke koster mer enn en ok utstyrt tysker eller japaner som ligger på "mest solgte"-listen. B)

Endret av Han5y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil - går vel noen som taxi her i byen og jeg hadde gleden av å bli kjørt med en slik i fjor høst. Man sitter veldig godt baki der - får litt "mafioso"-følelse faktisk :)

og x2 mht bjorke - da blir det strøkent etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en sølvfarget Chrysler 300C sedan som taxi ja vet jeg, det er jo for det meste samme bil. Kjempekomfortabel bil å kjøre, men jeg har et sug etter SRT-utgaven med 6.1-liters hemimotor. Da rykker man dessverre noen hakk opp på prisen... :P

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne har jeg importert fra USA sjøl - Magnum ble aldri solgt i Norge. Chrysler har som sagt en 300C som du også får i Touring-utgave (stasjonsvogn), og bortsett fra forskjellig front, litt forskjellig instrumentpanel og 3-liter turbodiesel så er det samme bilen. Magnum lages forøvrig ikke lenger, siste produksjonsår var 2008.

Jeg vurderte også Caliber før denne, men kom fram til at det ble for lite bagasjerom mtp. barnevogn og slikt. Hadde da tenkt å importere en Caliber SRT-4 sjøl, det kom på ca. samme pris som de norske dieselbilene, men med mye mer morro under panseret!

Espen

Nå er dette vel en hel del OT; men selges denne ny i Norge?

Isåfall av hvem og hva koster de?

Titta litt på Caliber før jeg kjøpte Touran, med VW motor og halvsprekt design så den ikke ille ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Alltid godt med tips ;)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...