Gå til innhold

Bra børste til fjerning av hundehår?


Hans Olav

Recommended Posts

Søstera mi lurte på om jeg visste om noe som klarte å fjerne hundehår fra bagasjerommet i bilen.

Så noen her inne hadde brukt en børste men husker ikke hvilken. Må være en som klarer å ta det støvsugeren ikke tar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Den børsten er veldig god.. En av de børstene jeg bruker veldig mye når jeg støvsuger biler med mye hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istemmer at den børsten er knallgod. Spesielt i kombinasjon med støvsugeren. En til to drag slik at hårene samler seg og de går lett inn i støvsugeren. Tok en bil i sommer hvor eier hadde en strihåret Dax. Det var dog en utfordring. Små korte stive hår. De var ikke lett å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bensin og fyrstikk-metoden jeg hvis det er mucho hairy inne i kupeen. Bikkjer har ikke noe inne der i en bil å gjøre, bortsett fra i bagasjerommet. I et bur.

Neida, den Meguiars-saken fungerer sikkert godt den - alt som får "løftet" opp håret og evt dratt det litt ut fra tekstilet vil fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essiek: Det er faktisk bagasjerommet det dreier seg om. De har bikkja i bur der, men det skal sies at en hund legger fra seg litt mer hår enn akkurat inne i buret. Greia er at de skal selge bilen og vil ha bort alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...
Tyggern

Jeg kan faktisk på det sterkeste anbefale gummi nal til dette.
Det er utrolig effektivt, det får tak i endene på håret og drar de ut.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...