Gå til innhold

Hva Lukter De Forskjellige Swissvax Voksene, Og Tilbehørene?


Spernesn

Recommended Posts

ClearCoatChristR

Sheild lukter som passjonsfrukt sorbet. Mystery lukter som vanilje. Wheel Cleaner lukter mint, Pneu lukter passjonsfrukt. Autobahn lukter sjokolade/jordbær aktig.

Cleaner Fluid lukter skog.

De eneste produktene som ikke lukter noe spess er vel Cleaner Fluid Pro og diverse børster :P

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg lukter på Saphir, minner det meg om en blomstereng eller noe slikt.

Kan egentlig ikke forklare hvordan den lukter, men den er helt herlig.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spernesn

Åååh har så lyst på mystery og concorso jeg altså, men lommeboka har ikke det. Ingen som vil sponse meg med de to eller? :rolleyes:

Blir jo helt sjuk når jeg også blir fortalt hvordan de lukter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Shield voksen lukter litt fersken, er godt å kjenne at bilen lukter frukt når man parkerer:)

Burde kanskje vært en advarsel på boksene at man ikke skal spise voksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Autobahn lukter Ahlgrens Biler :D Så pass på å ha en pose med Biler tilgjengelig når du skal vokse felgene så slipper du å ta en fing av voksen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autobahn lukter Ahlgrens Biler :D Så pass på å ha en pose med Biler tilgjengelig når du skal vokse felgene så slipper du å ta en fing av voksen :P

Ja, der er du faktisk inne på noe. Stod og lukta på den i laaaang tid første gang jeg brukte den for å prøve å finne ut hva lukten minnet meg om, haha!

Autobahn felgvoksen lukter hvertfall såpass godt at jeg ikke ser poenget med å vaske hendene etter at jobben er gjort :wub:

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...