Gå til innhold

iPhone 4


Mighty

Recommended Posts

Eskeny iPhone 4 til 1k ville vært en god deal:) du kan få eskeny 3gs 16gb for 3k om du vil..

Tror jeg prøver meg en runde til på denne IPhone 4, satse på at jeg bare fikk en mandagstelefon. Denne har jeg jo fått på en tirsdag, så den må jo bare være bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskeny iPhone 4 til 1k ville vært en god deal:) du kan få eskeny 3gs 16gb for 3k om du vil..

Tror jeg prøver meg en runde til på denne IPhone 4, satse på at jeg bare fikk en mandagstelefon. Denne har jeg jo fått på en tirsdag, så den må jo bare være bedre..

:rofl1:

Lykke til, håper du blir fornøyd nå da. Jeg er iallefall godt fornøyd med min, fremdeles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskeny iPhone 4 til 1k ville vært en god deal:) du kan få eskeny 3gs 16gb for 3k om du vil..

Tror jeg prøver meg en runde til på denne IPhone 4, satse på at jeg bare fikk en mandagstelefon. Denne har jeg jo fått på en tirsdag, så den må jo bare være bedre..

Telefonene som blir solgt på tirsdager er som regel kommet fra produksjon mandag uken før! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tyggern

Nå har jeg fått min, og jeg må si at den er knall. God og de har kommet et langt stykke siden 1gen iPhone som ikke imponerte meg noe serlig og har holdt meg unna siden.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig fornøyd med min 4er. Har alt jeg trenger + mye mer :)

Men det som irriterer meg(selv om det ikke er noen stor sak),

er at det ikke går ann å lage en "ettrykks snarvei" til av/på blåtann. Uten jailbreaking!

Hadde vært digg hvis det kommer på neste iOs (i november?)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jailbreak den og last ned SBSettings, da er det en slide øverst på skjermen for å skru av og på wifi, bluetooth osv. Genialt.

Det er fullt lovlig å jailbreake så det er ingen grunn til å være skeptisk. Har hatt iPhone siden første generasjon (totalt 6 stk.) og har aldri opplevd noe problem som har hatt noe med jailbreak å gjøre.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sånn går det med multitasking og hvis man glemmer å stenge ned applikasjonen korrekt. Står f.eks Safari på et nettsted som refresher ofte og med noen MB med data hver gang så blir det fort noen hundre MB av det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd noe sånt på noen av mine iphone's. Men jeg kan lett se hvordan det kan skje hvis man har et program kjørende i bakgrunnen som har en "feil" som forårsaker kontinuerlig lasting. Det er jo nesten uendelig med programmer tilgjengelig, og bugs finnes i mange av dem :) Opplevde det på en gammel nokia symbian telefon jeg hadde en gang faktisk.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette problemet med min Iphone4 helt i starten etter at jeg kjøpte den. Jeg hadde 200MB datatrafikk ink i abb mitt og fikk plutselig en morgen en SMS om at denne pakken nå var oppbrukt uten at jeg kunne fatte hvorfor. Ringte Telenor men de "kunne ikke" gå inn å sjekke dette, men tilbød å sende en spesifisert oversikt over dataforbruket. Gikk inn på Telenors nettsider neste morgen og så at det hadde påløpt ytterligere ca 100 MB tilsvarende ca 600 kroner uten at jeg hadde brukt den bevisst på nettjenester utenfor wifi soner. Det viste seg at telefonen hver natt når jeg slo av det trådløse nettet hjemme hadde fortsatt å laste data helt til jeg var tilbake på jobb neste morgen. Dette hadde skjedd 3 netter på rad. Flaks at jeg fikk SMS varselet ellers kunne dette ha fortsatt hele måneden. Endte med at Telenor slo av 500,- av de 600 kronene og etter at jeg fjernet NRK Nett-TV applikasjonen som poden hadde brukt den første av disse kveldene så jeg har ikke fått dette problemet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sterkt å skaffe meg en iPhone 4 selv nå. Virker som det har blitt en veldig bra telefon.. Skjermen er jo bare helt konge! Jeg er bare litt usikker om jeg skal gå for den eller HTC Desire HD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dette problemet med min Iphone4 helt i starten etter at jeg kjøpte den. Jeg hadde 200MB datatrafikk ink i abb mitt og fikk plutselig en morgen en SMS om at denne pakken nå var oppbrukt uten at jeg kunne fatte hvorfor. Ringte Telenor men de "kunne ikke" gå inn å sjekke dette, men tilbød å sende en spesifisert oversikt over dataforbruket. Gikk inn på Telenors nettsider neste morgen og så at det hadde påløpt ytterligere ca 100 MB tilsvarende ca 600 kroner uten at jeg hadde brukt den bevisst på nettjenester utenfor wifi soner. Det viste seg at telefonen hver natt når jeg slo av det trådløse nettet hjemme hadde fortsatt å laste data helt til jeg var tilbake på jobb neste morgen. Dette hadde skjedd 3 netter på rad. Flaks at jeg fikk SMS varselet ellers kunne dette ha fortsatt hele måneden. Endte med at Telenor slo av 500,- av de 600 kronene og etter at jeg fjernet NRK Nett-TV applikasjonen som poden hadde brukt den første av disse kveldene så jeg har ikke fått dette problemet igjen.

Litt nysgjerrig bare, hvorfor skrur du av det trådløse nettet på natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...