Gå til innhold
Mighty

iPhone 4

Recommended Posts

Mighty

Du kan faktisk velge mellom en hel rekke "cases" gratis. Jeg valgte bumperen og fikk den for ei drøy uke siden. Denne funger best sammen med beskyttelses-skin som beskytter baksiden av telefonen ettersom bumperen bare beskytter sidene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke

Noen som vet hvordan jeg overfører video tatt opp på iPhone til PC'en? Finner de ikke inne på iTunes..

Edit: Fant det ut, det kom opp rett før iTunes. Men da har jeg et annet spørsmål; skal redigere noe video i Windows Live Movie Maker, men da får jeg ingen lyd på klippene?

Edit 2: Må lære meg å undersøke litt mer før jeg spør gitt... Lastet ned iMovie og da gikk det greit :)

Endret av bjorke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke

Bruker selv:

- Spotify

- iMovie

- 720tube for HD-opplasting fra mobilen

- Photobucket

- Light(lommelykt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sruben

Noen av mine:

- TV2 Sporten

- WeatherPro

- Mobilbank (Skandiabanken)

- NRK Nett-TV

- Angry Birds

- iRevolver Act

- TalkingCarl (hvis du har en smårolling)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tyggern

Da har også jeg satt meg opp på liste, og venter på neste batch!...

can`t wait!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Janko

Yes.. bare kom med flere forslag, tips..

btw Angry Birds e tøft.. måtte kjøpe meg den,, hadde den gratis først.. men fikk dilla på det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas

Kongetelefon :D

Det var en drøm som sagt å gå fra 3G til 4´n.

Men det skal sies jeg har merket litt med problemene. Har fått brutt samtalen et par ganger sånn 10-15 min uti.

Programmer jeg bruker er:

- IM+

- Facebook

- World War (klarte ikke stoppe)

- FlightControl

- Kronespillet

- Tetris

- StickSkater

- iCopter - KONGE :D

- Photobucket

- AirVideo

- TV-Guide

- DiveLogBook

- Light

++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez

Min iPhone 4 er på vei i posten i dette øyeblikk og ifg. posten så har jeg den til tirsdagen :)

Men da er jeg sef. ikke hjemme, så jeg får ikke hentet den før til lørdag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East

Da skrota min Iphone4, heretter kalt FuckPhone4.

Brøyt samtalene jeg hadde på formiddagen i dag, så blei all dekning borte. Tenkte at det hjelper sikker å skru av på, da gikk den i nødmodus og måtte gjennoprettes fra Itunes.

Javel, kobler den til Itunes og tenker at dette går vel fint, neida. Må gjennopprette fabrikksinnstillger (skulle være unødvendig), ok tenkte jeg, det skal jeg leve med, er jo ikke så mye spennende som jeg ikke har liggende i Itunes fra før av.

Alt ser bra ut under gjennopprettingen, så kræsj.

iPhone-enheten kunne ikke gjennopprettes. Det oppsto en ukjent feil (1004)

MØKK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle

Da skrota min Iphone4, heretter kalt FuckPhone4.

Brøyt samtalene jeg hadde på formiddagen i dag, så blei all dekning borte. Tenkte at det hjelper sikker å skru av på, da gikk den i nødmodus og måtte gjennoprettes fra Itunes.

Javel, kobler den til Itunes og tenker at dette går vel fint, neida. Må gjennopprette fabrikksinnstillger (skulle være unødvendig), ok tenkte jeg, det skal jeg leve med, er jo ikke så mye spennende som jeg ikke har liggende i Itunes fra før av.

Alt ser bra ut under gjennopprettingen, så kræsj.

MØKK!

Tsssk :mellow:

Tar sikkert bare en to tre uker med venting og noen timer i supporttelefon før du er på lufta igjen med en annen Iphone4 som noen andre har brukt før deg og som har vært inne til rep :)

Føler med deg...skikkelig surt når slikt skjer <_<

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas

Suger rett og slett max. Det med at samtalen ble brutt hadde jeg også 2-3 tilfeller av før siste update. Etter har det ikke vært noe krøll.

Vet du om du hadde den siste updaten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East

Får jeg en brukt tilbake som ser brukt ut skal de få den igjen.. min er tapet opp på ekte DCN-vis både foran og bak. Ikke så mye som en microswirl på min i hvert fall. Tar lett penga tilbake om tilbudet dukker opp. Takke meg til 3GS´en.

DOBBELMØKK

Suger rett og slett max. Det med at samtalen ble brutt hadde jeg også 2-3 tilfeller av før siste update. Etter har det ikke vært noe krøll.

Vet du om du hadde den siste updaten?

4.1 er innstallert ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas

Noen her inne som bruker iPhone som GPS? Med f.eks TomTom eller Navigon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BjornHE

Får jeg en brukt tilbake som ser brukt ut skal de få den igjen.. min er tapet opp på ekte DCN-vis både foran og bak. Ikke så mye som en microswirl på min i hvert fall. Tar lett penga tilbake om tilbudet dukker opp. Takke meg til 3GS´en.

DOBBELMØKK

4.1 er innstallert ja

Det som er med swap- er at du får en ny-reparert tilbake. Det vil si med nytt glass på fremsiden og i iPhone 4 sitt tilfelle, baksiden også. Alle telefoner jeg har fått swappet har man ikke kunnet sett at de var brukte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East

Det som er med swap- er at du får en ny-reparert tilbake. Det vil si med nytt glass på fremsiden og i iPhone 4 sitt tilfelle, baksiden også. Alle telefoner jeg har fått swappet har man ikke kunnet sett at de var brukte.

Snakket lenge med de på support tidligere i ettermiddag. Kommer en budbil å plukker opp mitt vrak i løpet av 24 timer, ny telefon innen 48 timer. Så stemmer det, så blir det jo bra. Prøvde alle mulige teknikker og triks for å få den igang igjen, men lykkes ikke.

Da er det vel samma "#¤%&/(, måtte pakke ned alt som var i eksen til den som nå er gått i stykker, kommer komplett pakke tilbake. Spurte nettopp om det var "NY" brukt man fikk tilbake eller helt ny, de sa nå vitterlig helt ny, men betviler ikke et sekund om det ikke stemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East

Liten oppdatering her:

1. Hørte jo selvfølgelig ikke noe i løpet av 24 timer, (ble lovet at budbil skulle hente telefonen) Ble samtidig lovet eskeny telefon i løpet av 5 dager

2. Ringte på nytt til Apple Care. Fikk beskjed om at "supervisor" måtte godkjenne feilen på telefonen før vi kom så langt som til at jeg evt. fikk ny telefon. Javel sa jeg, dette er helt nye opplysninger kontra hva jeg ble lovet og informert om på mandag. Jeg måtte bare vente til noen ringte meg...

3. To timer senere ringer det meg en svenske fra Apple Care og sier at jeg må levere inn telefonen min på Eplehuset i Storgata til service. Altså ingen ny telefon i løpet av 5 dager som først lovet. Han kunne heller ikke svare på hvor lang tid det tok før jeg fikk den igjen.

4. Er møkklei hele Iphonen og servicen til Appke, denne skal selges så snart den er reparert/erstattet med ny.

TRIPPELMØKK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez

Får håpe min funker når jeg får den da.. hehe

Hvis ikke så får jeg meg en ny ØL-brikett :lol:

Er så glad for at det er jobben som betaler både telefon og abonement... hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East

arbeisgiver betaler her også, men det er ikke poenget.

Poenget er at jeg er drittlei møkkating som ikke fungerer, og når servicen i tillegg stinker gidder ikke jeg å bruke tid på det produktet. Da bruker jeg heller tid på å fortelle de jeg kan om hvor misfornøyd jeg er med produktet og servicen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig