Gå til innhold

Foma foam cannon lekker


Kleiv

Recommended Posts

Fyrte opp min nye foam cannon i dag fylt med litt Maxi Suds II og vann. Merket fort at den ikke var særlig hardt sammenskrudd så jeg måtte etterstramme koblingene litt før bruk. Den lekker fortsatt ganske mye og det står en vanntåke opp der hvor røret går inn i kammeret med justeringshjulet. Er det bare å skru til med all makt eller er det pakninger som kan ryke?? Vil ikke stramme til for hardt før jeg vet mer om dette.

Edit: Der var det ingen pakininger, strammet litt hardere men lekker like j...

Endret av redline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det funka det, men er sant at det skulle absolutt vært ordnet FØR de ble sendt ut på markedet, er en såpass dyr innretning at slikt bør unngås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O

Fikk min sist uke, og den var helt lik som du beskriver:

Så måtte dra til en kompis som hadde gjengetape liggende og skru den fra hverandre, legge på gjengetape og skru den sammen igjen. Tok bare 2 min å gjøre selve jobben, men det tar jo bare 2 min for de som solgte den også, synes også det kunne enten vært gjort i butikken, og om ikke så en forklaring i nettbutikken at den ikke vil være tett når en får den levert. Eventuelt levert med en rull gjengetape i pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle cannoner lekker uansett hvor de kjøpes fra. Burde vært opplyst om blir jo klissvåt om man ikke har gjengetape på.

Jeg kjøpte min fra CYC, og den lekker ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om denne ble kjøpt hos oss må vi nok en gang beklage dette.

Det skal stå beskrevet i nettbutikken noe lignende som "Obs, trengs også gjengeteip".

Dette må vi få på plass innen kort tid :)

Grunnen til at koblingene ikke var tilskrudde er nettopp at vi ikke har gjort annet enn

å skru dette sammen raskt for hånd, som en enkel egenkontroll på at alle deler medfølger.

Foamcannon kommer, i motsettning til f.eks foam gun, ikke i separerte pakker for hver

enkelt Foamcannon, med alle delene fedig sortert og vedlagt.

De fleste delene kommer i "plukk poser" (noe grunnet forskjellige koblinger

etter merke HT kunden har) :)

Edit:

Beskrivelsen i nettbutikken er nå endret sånn at nye kunder er klar over at de vil trenge

gjenge tape før den tas i bruk.

Om vi i fremtiden finner en annen løsning på dette (som f.eks å levere ferdig sammensatte

cannon's) vil vi se på etter hvert. Vi har vært inne på den tanken før. :)

Endret av Olelink/Scandicshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...