Gå til innhold
Tomas

Besøk av Chemical Guys i LA.

Recommended Posts

Tomas    339
Tomas

Som kanskje noen av dere har fått meg seg så er jeg en liten tur over dammen. Og når jeg først var her borte så måtte jeg selvsagt innom en bilpleiebutikk, så hvorfor ikke da prøve seg på selve butikken til CG.com?

I starten av roadtrip´en, som forøvrig startet i Miami så passerte vi også AutoGeek. Men min reisepartner og sjåfør hadde nok ikke klart å fått bilen av motorveien på bare et par sekunders varsel så det ble med det.

Etter en uke eller 2 senere da vi hadde fått gjort det vi skulle her i LA så plottet jeg adressen inn på GPS´n og kjørte mot CG.

Og da vi kom frem ble vi møtt av en bilpark i ren Fast ´n Furious-stil :)

Viste seg at en dag i måneden hadde de bilutstilling, og heldig som jeg er traff vi tilfeldigvis denne dagen :)

IMG_2347.jpg

IMG_2342.jpg

IMG_2340.jpg

IMG_2339.jpg

IMG_2337.jpg

IMG_2336.jpg

IMG_2335.jpg

IMG_2327.jpg

IMG_2325.jpg

Så noen som mildt sagt hadde tatt den helt ut :)

IMG_2316.jpg

IMG_2317.jpg

IMG_2318.jpg

IMG_2319.jpg

IMG_2320.jpg

IMG_2321.jpg

IMG_2331.jpg

IMG_2334.jpg

IMG_2332.jpg

Merket det gikk en del i SmartWax her, de hadde både klistermerker og QD flaskene fremme.

Men må si det var en voldsom tilstedeværelse av swirls på en del av bilene.. fy fy.

Men til dere ihuge entusiaster, dere vil vel kanskje se hvordan det ser ut inne i selve butikken :)

IMG_2348.jpg

IMG_2343.jpg

IMG_2345.jpg

IMG_2344.jpg

IMG_2346.jpg

Jeg syntes selve butikken var noe liten til selve bygget, så jeg gikk en tur rundt å kikket og så en port som tilfeldigvis var åpen.

IMG_2329.jpg

IMG_2328.jpg

Og ja, det ble selvsagt noe handling. Men ikke på nært så mye som jeg ville og det var vel helst vekten som begrenset meg,

Men moro var det.

Men nå kjører vi videre til San Francisco, så takk for meg.

• DCN Poeng 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Nice! Regner med bilen ble full av godsaker. Fortsatt god tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Hehe, Ketil har Europa-lageret til CG hos seg han :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Det ble dessverre kun myke pakker med hjem ;)

Når jeg tenker meg om angrer jeg på at jeg ikke slo meg mer løs :P

Prisene var "helt" ok de ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terjeo    112
Terjeo

Fyyy fa...

ok, hvem er med på å leie privatfly uten noe vektbegrensninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Steike det så greit ut det der.... hadde vært artig med en tur å titte der borte gitt, måtte vel bare ha handlet noen esker der og sendt til seg selv på posten etterpå :)

Så ut som en greit bilpark utenfor også der gitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sandmo    73
Sandmo

Besøkt Chemical Guys du liksom... Var i kjellern hos Bjerknez før du dro du! Og bilbildene er fra et helt random treff du kom over der borte! Du klarer ikke lure en luring! :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Er dette langt fra LA? Jeg var der i høst og det er masse spennende steder med tanke på bil man kan besøke der. Selv så var jeg hos Chip Foose

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Besøkt Chemical Guys du liksom... Var i kjellern hos Bjerknez før du dro du! Og bilbildene er fra et helt random treff du kom over der borte! Du klarer ikke lure en luring! :lol:

Ahh... Jeg viste at jeg glemte å låse døren... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Ingen tvil om at fristelsene var store her inne, og angeren er ikke mindre nå for at jeg ikke kjøpte med mer :)

Anders, det ligger i Inglewood om jeg ikke husker feil. Og det var en 25 minutters kjøretur fra Santa Monica beach.

Sandmo, Busted :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sven    0
Sven

Dette så artig ut :)

Selv kjøpte jeg med meg en bag ifra statene med kun produkter til bil. 17 kg kom vel alt på, og den blir sendt hjem av han vi bodde hos sammen med noe andre greier han skulle sende til Norge fra jobben. Hei til gratis frakt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skoTner    94
skoTner

Utrolig morsom tråd... spesielt siden vi ser tydelig at det er SmartWax som gjelder :) Whee!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Ja, prisene der borte er det ikke mye å klage på nei...morsomme bilder! Var selv i Miami i 2008 og kjørte samme vei som deg tipper jeg, passerte også AutoGeek lokalene.

Skal over igjen neste år ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig