Gå til innhold

Zymöl Glasur


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Hei! Skulle kjøpe meg en "premium" voks som jeg omtrent bare skal bruke på min egen bil, og trålte "alle" forum der ute for å finne en sommervoks som kunne passe meg bra. Det jeg ville ha var:

1) Gode egenskaper når det kommer til vannoppførsel

2) "Wet look"

Har både MG#26, Collinite 915 og Victoria Concours, Mayhem og Chaos (forøverig tre knallgode vokser), men ville prøve noe annet som ikke "alle" her på forumet har ;) Så en søndags morgen (ja, formen kunne vært bedre) kom jeg over en som var til salgs her på forumet for 700 riksdaler.

Jeg slo til.

1) Hvordan er voksen å bruke?

- Andre vokser som Dodo, Victoria, Swissvax osv. kan kanskje være hakket enklere å ta av, MEN tar man ett par paneler om gangen, da har jeg ikke noe å sette fingeren på. Den går av som en drøm. Å legge den på lakken er veldig behagelig. Den er passe myk og smelter lett.

2) Hvordan lukter den?

- Den har en behagelig lukt av vanilje og kanskje litt kokos, med andre ord en naturlig lukt, ikke Poorboy's "Nattys Red"-akrig (selvom den for all del ikke lukter vondt :wub: )

3) Hvordan er den når det kommer til vannoppførsel?

- Først vil jeg si at den "sheeter" vann ekstremt bra, her snakker vi Collinite 915-klassen, og de som har prøvd den vet hva jeg snakker om. Den beader også veldig bra. Runde og veldig stramme vanndråper.

4) Er den holdbar?

- Jeg har nå hatt voksen på bilen i to måneder uten å bruke Zymöl "HD Cleanse" først og jeg har heller ikke brukt Zymöl "Field Glaze" som inneholder 21% Carnauba Sap :shocking2: - men voksen er fortsatt bra! Den er jo selvfølgelig ikke like bra som dag en, men jeg er veldig fornøyd. (Skal dokumentere det med video og bilder)

Pene vannperler :)

DSC_0111.jpg

DSC_0114.jpg

DSC_0113.jpg

Her er en video av voksen etter jeg har dratt fjernet oljene fra svettingen:

Flere oppdateringer kommer :)

Kristoffer

  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var denne jeg hadde lyst på det, men var litt sen :P så da ble det Concours på meg.. Får vel komme med en kjapp review på den etterhvert :) men sitter igjen med mange av de samme oppfattningene som deg :) Zymöl er knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Hehe.. Bra du er fornøyd da, og review er alltid bra :)

Skal kjøpe HD Cleanse og quick detaileren fra dem snart, får masse skryt! Også sikler jeg vel litt på Destiny... men får la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fin test dette, moro å høre noe om Zymol også, skal jo være gode saker det :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...