Franko

Chemical Guys New Look Trim Gel

Fikk endelig min CG Trimj Gel fra Scandicshine, men må si at denne ikke svarte til forventningene. Etter min mening liknet det hele mest på blank SIRUP. På dekksidene var den vanskelig å påføre, og det hele virker som en stor støvsamler hele greia.

Er det mulig å tynne denne ut med ett eller annet stoff, slik at den i det minste kan brukes på sprayflaske.

Må ihvertfall si at jeg ble veldig skuffet over dette produktet, og jeg kan ikke fatte at den kan få så mye positiv omtale. Gjør jeg noe feil med den eller hva?????

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viktig å bruke LITE produkt. Ta ikke mer en en ert på en pad og gni det godt utover, så skal det bli bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes den er helt rå, men du må som bjørke skriver bruke veldig lite... Den er sinnsykt drøy i bruk og holder LENGE!!!!!

Jeg klina på frontleppa på poloen for snart 2 uker å det ser ut som jeg gjorde det i går...

volvoen over 1 mnd og den ser fortsatt ut som ny..... og ikke fester det seg støv til den heller.

den skal bli helt tørr, liten er å gni utover ........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt den en del og synes den er helt grei. På plast holder den en stund, men selvfølgelig ikke noe i nærheten av polytrol. På dekk gir den en vanvittig fin finish, men forsvinner relativt raskt. Det beste på dekk er å bruke en malepensel til påføring og så dra en svamp over etterpå for å fjerne det overflødige. Dog foretrekker jeg tyntflytende dekkfornyere som tørker raskere da det blir mindre "klin".

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke Bare Bones gjort dekksidene brune så hadde jeg ikke brukt noe annet......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes også denne er noe jækla klin. Syns ikke jeg hadde på så ille mye heller. Den er glad i støv!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den er glad i støv, bruker dere for mye. Er litt jobb å gni den inn med skumpad, men det blir knall godt resultat.

må liksom jobbes inn i plasten...

Kan jo bli litt seig på fingrene, men systes ikke den er så ille. Brukte den i natt på en BMW X3 som har plast rundt hele. fangere og lister.

og brukte kanskje til sammen 10 små erter..

har brukt den til fem biler nå med ganske mye plast og blitt borte ca 0,5cm i flaska... UTROLIG drøy....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også brukt denne (og den eneeste fåreløpig) , jeg får best/lengst holbardhet ved å vaske dekket først med surfex hd , og tørker overflødig produkt med MF , da blir den ikke så blank . den holder vel til 3-4 vask

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt den en del og jeg synes den er helt konge! Men det må være helt rent der du skal påføre og bruke VELDIG tynt også tørker den så ser det ut som nytt :D Har testa med ett tykt lag og da ble det sticky og stygt resultat og støvet festa seg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den er vanskelig å påføre tynt siden den er så tykk. Rene sirupen. Testet Valet Pro protectant i dag, og den var en fryd å påføre med en liten malepensel. Får bare se hvor lenge den holder. Det er stort sett bare på gummilister rundt vinduer osv jeg bruker sånt. På hardplast er det polytrol og på dekk er det VP professional tyre dressing.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan kjøpe den mo du ikke liker den :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker new look trim gel og syntes den er kjempe fin og bruke, men trikset er som nevnt flere ganger og bruke lite produkt. Hvis ikke så blir det fort klin.

Men den tålte ikke prickbort fant jeg ut igår :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingenting på dekk eller gummi som tåler petroleumbasert avfetting tror jeg. Ikke noe jeg har testet i allefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg regna igrunn med det, men har aldri fått avfetting på behandlet plast så fant ikke ut av det før igår :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive