Fr0d3

Banekjøring Rudskogen 26. juli

En god kamerat og broren hans har tatt et initiativ, og leid Rudskogen for en hel dag (0800 - 1600) den 26. juli. I den sammenheng så tenkte jeg å promotere dette litt her da det er noen ledige plasser.

Arrangementet er for registrerte biler, og vegtrafikkloven er da gjeldende. Bilene som brukes på banen skal tilfredsstille Kjøretøyforskriften.

Prisen per snute er kr 1000,- (forhåndsbetaling) da dette er et privat og lukket arrangement og prisen skal dekke selvkost.

Ta kontakt for mer info hvis dette er av interesse :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro, men tror nok ikke at motoren er i bilen og går innen den tid :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo en mandag. da er hvertfall jeg på jobb.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000kr for å leke seg i 8 timer er mye for penga! Hadde man bare hatt en bil man kunne kjørt "litt" aktivt med så, hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det. Rekker ikke VCCNtreffet så kanskje jeg rekker dette. Når er siste påmeldingsfrist?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mest ønskelig å ha lista klar en ukes tid i forveien av banedagen, men kan være muligheter etter det også.

Endret av Fr0d3
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende.Skal egentlig til ACR, men får aldri bekrefta dato..Der blir det mange råe biler, men jeg må jo planlegge noe snart uansett.. Spør trådstarter om noen dager når jeg finner ut mere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på vei hjem fra Nürburgring da, ellers så hadde jeg nok tatt turen bort med Elisen. Fint at noen tar initiativ til slike "treff"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer noen greie biler på Rudskogen også :)

Av de som stort sett er bekreftet er det: 2-3 Sierra cosworth sedaner, Nissan Skyline R32, Nissan Laurel m/ Skyline R33 motor, Chevrolet Camaro, Mazda 6 MPS, Volvo 740 Turbo, Nissan 200SX, Toyota Supra MK3 og MK4, Nissan Sunny turbo, Toyota MR2, BMW M3 E30(?), Porsche 968 CS, Audi RS2, Porsche 911. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan en komme å bare se på også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fegiser kan sikker det ja Truls.. Burde ikke hatt evo du. Hadde holdt med 1,8....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan en komme å bare se på også?

Hvis du LOVER å ikke kjøre utpå banen så! :) Vi har behov for at noen av førerne stiller opp litt som flaggvakter. De fleste klarer vel neppe å kjøre i ett i 8 timer uansett, men hvis du er villig til å stå litt med flagget på et av punktene, så hadde det vært topp. Det er fine steder å stå for å ta litt bilder og om du skal det.

Fegiser kan sikker det ja Truls..  Burde ikke hatt evo du. Hadde holdt med 1,8....

Noe gærent med 1.8???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurrant pris :) Spesiellt med tanke på hvor mage oppmøtte det kab bli(privat) og at NSK tar noe mere for dager hvor det er mere opplegg, og mindre kjøretid.. Skal det bli mye billigre så må klubb/arangør betale en del mere av kaka :)

Regner med at det er en ren kjøre fort dag, og ikke en dag sidelengs?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurrant pris  :) Spesiellt med tanke på hvor mage oppmøtte det kab bli(privat) og at NSK tar noe mere for dager hvor det er mere opplegg, og mindre kjøretid..  Skal det bli mye billigre så må klubb/arangør betale en del mere av kaka :)

Regner med at det er en ren kjøre fort dag, og ikke en dag sidelengs?

Er nok noen som prøver seg på en breisladd eller to også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive