Gå til innhold

Nye Produkter Fra Meguiars


Pacman

Recommended Posts

I følge europasjefen skulle den nye 21 2.0 være forbedret på alle områder, den har fått kallenavnet "vannskrekk".

Hadde vært kjemperespons i Las Vegas på premieren, kaos med folk rundt standen flere ganger om dagen! Den nye lakkrensen er vel mitt hødepunkt, får den for test om kort tid!

Regn med at det kommer en rapport ^_^

Kommer vel også fler nyheter i løpet av året.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Tech wax 2.0 er vel en forbedret utgave av NXT tech wax, den skal være bedre på alle områder:

-Glans

-Jobb

-Vannperling

-Holdbarhet

så den ender i mi hylle i alle fall, Justin på Autogeek har testet den og var imponert...

Ultimate detailer (QDer) skal også være bra, men om den slår "fast clean and shine" el "Aquawax" fra Duragloss gjenstår å se, men jeg blir overasket om den gjør det...

Den nye Meguiar's 21 har jeg også høye forventninger til da den også skal være bedre en den "gamel" 21n som jeg personlig mener er noe av det bedre av sealere på markedet fra før...

Heavy cut sakene tror jeg Megs fan skal teste først da han sikkert er forsikret på jobb.....he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, bare 7 dager til jeg reiser til USA, tror det blir fylt opp en koffert med polishprodukter da gitt, Må tråle butikkene og se hva jeg finner av snacks, og resten bestiller jeg fra Autoglym :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan
Heavy cut sakene tror jeg Megs fan skal teste først da han sikkert er forsikret på jobb.....he he

Hahaha. Tilbake på Bilbutikken nå, så det må vel testes midt på panseret på en ny svart demobil ?

Finnes ett meget godt utvalg av bruktbiler som ikke er shina der nå. Så jeg skal nok få tiden til å gå frem til påske om jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en pakke fra Autoglym med Ultimate QD, gleder meg til å teste ut de vannavisende egenskapene, slengte og med en Polycharger H2O Wax Booster siden den var på tilbud, så håper den kan forsterke QD hvis den vanligvis bare varer en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, bare 7 dager til jeg reiser til USA, tror det blir fylt opp en koffert med polishprodukter da gitt, Må tråle butikkene og se hva jeg finner av snacks, og resten bestiller jeg fra Autoglym :D

Ba mamma dra med seg noe ;) hu er nedenfor der nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal være på lager i løpet av januar, men.... kjenner jeg systemet rett, er februar mer sannsynlig! Men prøver er i alle fall ikke mange dagene unna!!

Hørte at 220V maskinen til Meguiar's er forsinket.. men vet ikke hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en NXT Tech Wax 2.0 ved siden av meg.. pluss litt annet meguiars snacks.. som Ultimate quik detailer hehe.. PEP BOYS er en sjappe lik BilXtra i norge.. hadde mye polish :D

og ja.. jeg er i USA nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en NXT Tech Wax 2.0 ved siden av meg.. pluss litt annet meguiars snacks.. som Ultimate quik detailer hehe.. PEP BOYS er en sjappe lik BilXtra i norge.. hadde mye polish :D

og ja.. jeg er i USA nå

You lucky... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...