Dag/Swissvax

Swissvax "før-bøtte" Kampanje

73 innlegg i emnet

SWISSVAX "FØR BØTTE" KAMPANJE 2 - 4 juli 2010 B)

Som lovet skal vi ha en kampanje i forbindelse med levering av bøtter. Disse er nå forsinket og da det er en del som har beregnet å få denne kampanjen nå så kjører vi en på forskudd nå i begynnelsen av måneden og en når bøttene ankommer (mellom 20 og 31 juli).

10 % rabatt for kjøp opp til 1000,- Bruk rabattkode "dcn10" og skriv inn DCN nicket ditt i kommentar feltet.

15 % rabatt for kjøp over 1000,- Bruk rabattkode"dcn15" og skriv inn DCN nicket ditt i kommentar feltet

På alle ordre over 1500,- vil vi legge med en utvalgt microfiberklut uten kostnad.

Det er fri frakt på denne kampanjen og det vil si at varene sendes fraktfritt (velg "hente selv Lillehammer" om du bruker kort), om man velger oppkrav så må man velge posten og betale postoppkravsgebyret på 66,-

Kampanjene gjelder ALLE våre produkter :)

Dette er en kampanje for DCN medlemmer og gjelder fra i dag 2. til og med søndag 4. juli. Ordre som måtte kom oss i hende med denne rabattkoden etter midnatt 4. juli vil ikke bli ekspedert.

Tilbudet gjelder på www.swissvax.no og kun for en ordre. Ordrer som ikke oppfyller kravene over vil ikke bli ekspedert. Vi vil ekspedere ordrer fortløpende, men tar forbehold om utsolgt situasjoner.

Denne kampanjen vil altså bli gjentatt når bøttene ankommer slik at dere vet dette :)

Mvh Dag/Swissvax

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn meg som er i nød ???

Sitter å sikler på

Concorso US

Blau weis

Finesse

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje man skal ha seg litt vintervoks da....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

Endret av Knutis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å river meg i håret nå... Får man enda en ekstra microfiber hvis man bestiller for over 5000 Dag..? :lol:

huff, nå krever du mye Øyvind... :P Var bare en hyggelig gest, tror ikke det er utslagsgivende for så mange...

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ikke koden dcn15 til å virke og testet med dcn10. Den gikk gjennom, men nå får jeg ikke fjernet den igjen. Hmmmm, bare å stenge nettleseren og shoppe på ny. her. <_<

Er ikke "dcn15" aktivert, Dag? Regnet du ikke med at noen ville bikke tusen? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du må legge inn to ordrer med med dcn10 i stedet - vi legger med noen gratis tørkerulltørk for å veie opp for manglende rabatt :lol:

Seriøst; skal se på det med en gang!

Edit: Fixed!

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert ikke riktig tråd, men jeg har opprettet konto men får ikke logget på? Ja, har cookies på...og kontoen er aktivert. Flere med samme problem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender deg en pm da dette dreier seg om personlig info

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du må legge inn to ordrer med med dcn10 i stedet - vi legger med noen gratis tørkerulltørk for å veie opp for manglende rabatt :lol:

Seriøst; skal se på det med en gang!

Edit: Fixed!

Åssen tørkerull snakker vi her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir en billigvariant fra Rema tenker jeg, mulig vi legger ved fire tørk i forhold til de opprinnelige tre vi hadde tenkt så her er det penger å spare...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir en billigvariant fra Rema tenker jeg, mulig vi legger ved fire tørk i forhold til de opprinnelige tre vi hadde tenkt så her er det penger å spare...

Går det an og få Lambi ? Jeg liker Lambi veldig godt :blush:

Endret av Rasmus/Nanolotus
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da - så kliner vi til med Lambi B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

registrerte meg akkurat (på swissvax.no), men får ikke mail, så jeg får ikke logga meg på. skjedd noe feil eller nå jeg bare vente litt til så får jeg mailen. eller åssen er det? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk spammappen først Øyvind, om den ikke ligger der så send meg en pm :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var den vettu Dag. hva du veit :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ikke sant ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg bestilt meg SV shield :) men det ser ut som om jeg betaler frakt. har bestilt oppkrav såm koster 66kr det veit jeg, men det står frakt 100kr. skal det være sånn?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir du garantert fornøyd med :) vi juster vekk den 100 lappen når vi skriver ut faktura.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir du garantert fornøyd med :) vi juster vekk den 100 lappen når vi skriver ut faktura.

den er grei. takk for handelen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive