ClearCoatChristR

LED-pærer

Scandic Shine selger jo allerede de vanlige Höen Xenonmatch pærene, men sist gang jeg var oppe hos Ketil, hadde han noe ekstra fint på lager. Nemlig noen LED-pærer.

Har tidligere slitt med at LED-pærer ikke har passet, enten pga at selve pæren har en litt for stor sokkel, eller fordi den slår ut på pæresjekk.

Men disse passet! Måtte bare prøve litt forskjellige veier først, siden LED-pærer ikke er polare(?).

Her er litt bilder, har ikke bilder av de vanlige pærene, men det er tydelig at disse ikke lyser gult. De virker også veldig sterke på bildene, de oppfattes ikke som så sterke i virkeligheten.

IMG_0190.jpg

IMG_0189.jpg

IMG_0186.jpg

IMG_0184.jpg

Skiltlysene har 6 LED, mens parklysene har 2 LED.

SCANDIC SHINE! Ta inn fler! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Led er nice :) Jeg har også Led i skiltlyset bak, og i parklys(angel eyes). Er mye finere enn orginal lysa :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt disse et halvt års tid fra pirex selv, funker bra. Gir på mn bil feilmelding i canbus på skiltlyset, men ikke i parklyset.

Endret av East
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltlysene slo ut her også i begynnelsen, men etter jeg justerte de litt (deler av pæren kom inntil kontakten), så fungerte det knirkefritt! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltlysene slo ut her også i begynnelsen, men etter jeg justerte de litt (deler av pæren kom inntil kontakten), så fungerte det knirkefritt! :)

takk for tips, det skal testes!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive