kenset

Få skaiputer hvite igjen (båt)

Som det antydes i tittelen har jeg hvite skaiputer i båten som slettes ikke er hvite lenger etter diverse opphold i verkstedhall, ombygging etc. Noen som har et godt triks på lur?

Jeg har testa Amazing Roll Off som skal være bra på dette, og det fungerte til en viss grad. Hadde bare en svamp tilgjengelig når jeg testa i går. Tenkte å teste igjen med en børste for å se om jeg kommer skikkelig ned i porene med det. Jeg kunne se at det forsvant en del, og toppene ble hvite igjen.

Jeg har også den mystiske kombinasjonen skai/bøffelskinn (!). Slik går det når man bruker kapp som andre er fakturert for :P

Regner med det beste jeg kan rense skinnet med er det samme som på bil. Har Leathermaster til det for øyeblikket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet med putene mine. Trekkene var sydd nye i fjor riktig nok, men de var ikke noe pene. Brukte CG leather-combo, og de ble hvite og fine igjen.

Spray på rensen, og la den virke litt, og gå på skikkelig med en stiv børste og MF.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag notert :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over her, leather combo.

En annen ting er CG Green Clean blandet litt sterk. F.eks- 1:8

Og husk å bruke børste!! Det fjerner definitift mest skitt....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt forsiktig med nanosvampen funket på mine....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal forsøke i ettermiddag med det jeg har liggende: ARO og børste, Leathermaster og nano-svamp. Hvis ikke dette gir ønskede resultater så blir det vel en ny bestillingsrunde :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig testa litt. Dvs, testa ikke så mye forskjellig. Tok med en børste og leita gjennom stuerommene i båten. Der fant jeg en flaske med Biltema kunstlærrens. Det fungerte såpas bra at jeg ble fornøyd med resultatet. Det eneste som er igjen på putene nå er mer alvorlige flekker som rust etc.

Beklager hull i setet og dårlig lys på bildet...

IMAG0006.jpg

Endret av kenset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hydrolift? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Hydrolift? ;)

Nei er nok ikke det. Summer Fun. Hjemmesnekret. Men godt forslag :)

104_0494%20(Medium).JPG

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive