Gå til innhold

Metabo PE12-175


Popp

Recommended Posts

Satt å så litt på toolstop en gang igjen da jeg kom over Metabo PE12-175, så spekulerte på om noen hadde prøvd denne?

Grunnen til at jeg så litt på den er at den har det samme gode grepet som flexmaskina har, en av grunnene til at jeg kjøpte flexmaskina mi var jo tross alt det gode grepet..

Noen som har testa denne maskina?

Er det en god og billig utfordrer til Flex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Definitivt en super maskin det der, litt uvant med tempo styring på enden bak, men ikke noe problem å vende seg til, litt mer "masse" på denne maskinen en flex maskin, uansett lett og fin å jobbe med :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo flex selv da, men er greit å vite, for det er flere som har spurt meg om hvor mye en sånn maskin med ett så godt grep koster, og de fleste rygger litt og ser rart på meg når jeg forteller prisen, det gjelde forøvrig mange av produktene :P hehe

Så greit å vite at det fins en maskin som er litt billigere som man lett kan anbefale også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...