Gå til innhold

WC South Africa 2010!


ESPP

  

44 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvem VANT VM?

    • Spania
      6


Recommended Posts

For å sette meg selv i deres posisjon, så hadde nok jeg blitt sendt av med rødt kort. Hvis jeg hadde måtte stå ute på banen og få VIST på storskjermen at det er offside, tror jeg at det hadde blitt svart for meg..

ELENDIG av produksjon og igjen dårlig dømming. Forsvarer ikke stygt spill, men forstår hvorfor de blir forbanna.

Gleder meg allerede til den kampen, tror det blir en knallkamp!

I morgen blir vell den første dagen uten fotball på en stund, dama trenger vell kansje en dag pause også ;)

Tirsdag skal begge kampene sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    20

  • ESPP

    19

  • Geir

    8

  • Sandmo

    5

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

De skulle ikke hatt slike storskjermer på stadion som viser slikt etter at det har skjedd, det skaper mye tull om det er håreisende avgjørelser, om de viser det så får de ha videodømming også.. kan jo ikke være moro å ta en avgjørelse ala målet til Lampard, ikke godkjenne det for så å se på storskjermen etterpå at du tok feil så det holdt og ALLE vet du gjorde en brølerer.....

Får vel være enten eller der...

Er ikke sikker mht pucken i hockiey, men det er noe som registrerer at pucken er inne i allefall..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker mht pucken i hockiey, men det er noe som registrerer at pucken er inne i allefall..

Bapp bapp bapp........... !

Etter en stor og gledelig fotballdag skal vi ikke ha noe offtopic preik mht hockey i denne tråden -det er fyfy ! <_<

Heia Tyskland, heia Tyskland heiaaaa Tyyyysklaaaaand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Trodde ikke England skulle være så god.Hadde de holdt det presset de gjorde ett par ganger så hadde de slått Tyskland. Tenkte Tyskland skulle slå de med 5-6 mål før kampen begynte, men synes de la seg bakpå for mye mot slutten.Er ihvertfall ett lag som kan vinne VM dette :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja kan fort være at Tyskalnd er i finalen gitt, Vet Mexico er ikke noe dårlig lag de, men Tyskland er nok noe mer strukturert, der kan nok Argentina bli straffa mer om de har noen glipper...

(ja Hockey holder vi unna her ja Ståle, godt observert :) )

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke skrive noe om gårsdagens fadeser. Alle som er litt oppegående og har litt logikk i hodet skjønner at det var to avgjørelser som tatt ut av et Donaldblad i går.

Nå derimot, så viser igjen Chile at de gir fullstendig f i hvem de spiller mot. Et artig, godt og kreativt lag! Det er synd de ofte velger feil løsning i siste tredjedel av angrepsspillet!

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, lenge siden det ble skrevet her.. Kansje pga pausen som har vært? ;)

Må si at jeg er overasket over kampen idag. At Brasil røyk er kansje fortjent hvis man ser på de siste 45 minuttene. De ble arrogante og viste lite respekt for Nederland. Litt trist at de er ute da, siden jeg ønsker Argentina - Brasil i finalen. Får håpe på Spania - Argentina da :)

Edit: Må si at jeg blir mer og mer inponert over Sneijder. Syns det var rart han fikk lite tid i Real, men i Inter har han virkelig blomstret! En sinnsykt god spiller rett å slett..

Endret av ESPP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja Nederland imponerer innimellom de, at brazil forsvant ut er greit nok for meg...

Samme hvem som vinner VM bare de IKKE danser etter at de har scora mål.... hva f... skjedde med handa i været og et stort smil etter scoring da? Den vrikkinga de skal ha i enkelte lag ser unektelig dust ut...

vel vel... Heie Uruguay... trenger et par nå så et av forlan og et av soares så er det i boks.... kakeboks :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

noe verre måte å gå ut på skal du lete lenge etter!..... fy så surt.......

det var kanskje "gudshånd" det heter der i sør amerika....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja et av Forlan og et av Soarez ble det, men på litt forskjellige måter, men begge var delaktige i Uruguays seier her.. men det å brenne straffe på overtid i ekstraomgangene er vel noe som bør holde en våken i noen uker vil jeg tro... fy så surt det må være...

Uansett tro jeg det skal gå veien for Nederland i neste kamp her... de er nok et par hakk vassere en Uruguay, samt at Soarez er ute den kampen der og blir nok et savn...

snart er det Argentina vs Tyskland..... DET gleder jeg meg til :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Føler virkelig med Ghana spilleren - tenk å brenne den straffen? Fy f..

Hadde håpet Ghana skulle ta med seg seieren, men aldri trodd det. Så seieren var grei nok den. Gleder meg SYKT til kampen mellom Tyskland - Argentina. Spilles den i morgen?

Nja, syntes det var litt kjipt at Brasil er ute. Det kommer mye bra fotball fra det laget, med unntak av andre omgang idag! Håper på min b-plan, Argentina - Spania i finalen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. Føler virkelig med Ghana spilleren - tenk å brenne den straffen? Fy f..

Hadde håpet Ghana skulle ta med seg seieren, men aldri trodd det. Så seieren var grei nok den. Gleder meg SYKT til kampen mellom Tyskland - Argentina. Spilles den i morgen?

Nja, syntes det var litt kjipt at Brasil er ute. Det kommer mye bra fotball fra det laget, med unntak av andre omgang idag! Håper på min b-plan, Argentina - Spania i finalen :D

Argentina v Spania er dessverre ikke mulig. Det blir en eventuell semifinale...

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet på Brasil v Argentina, pga rivaliseringen mellom landene.

Nå som Nederland mest sannsynlig går til finale, selv om jeg heier på Uruguay fordi jeg ikke orker Nederland (ene og alene pga Robben og hans patetiske skuespilltalenter), så håper jeg Tyskland er motstander i finalen. At det er en rivalisering i bunnen i tillegg til at det er finale er sååå lovende :D

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Argenitna - Nederland, Argentina - Uruguay el Nederland - Tyskland er vel de jeg gjerne vil se i en finale...

Uansett er det 4 knall lag igjen i morgen kveld som skal knive om seier...

Argentina - Tyskland er jeg 50/50 mht hva jeg tror, Spania - Paraguay er jeg 80 - 20 i favør Spania..

Jobber under Tyskland - Argentina i morgen gitt, så får se hvor stille det blir på jobben da og om en får med seg noe..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, lenge siden vi satt å sjekke hvordan kampene ble. Trodde Spania skulle møte Brasil og på den måten slapp unna Argntina før en evt finale. Der ble jeg rett å slett litt skuffa!

Da kan det ikke bli plan c heller da. Tyskland - Spania.. Har absolutt ikke lyst å se Nederland i en finale, og de møter vell Uruguay i Semi?

Jaja, tror semifinalen blir årets kamp for meg da :) Tyskland/Argentina - Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man si annet en at det er 100% fortjent?

Hadde håpet at Argentina skulle vinne idag, men de taper fortjent. All honør til Tyskland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...