Gå til innhold

WC South Africa 2010!


ESPP

  

44 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvem VANT VM?

    • Spania
      6


Recommended Posts

Det må jo være noen her som er interessert i fotball?

Tenkte at det ville vært fint med en tråd der vi kunne diskutere det som skjer under dette verdensmesterskapet :)

Har fulgt med så mye som mulig, kansje slavet litt framfor tven de siste ukene. Er veldig, veldig interessert i fotball. Litt Norsk og STOR fan av Engelsk.

Mitt håp i dette VM er England. Desverre tror jeg ikke de klarer det denne gangen heller.

Når det kommer til det som har skjedd til nå, har det vært ganske mye underholdende fotball og selvfølgelig alle de kjedelige kampene jeg egentlig kunne vært foruten.

Den beste/verste kampen til nå?

Best: Italia Vs Slovakia. Fy flate for en fotballkamp! Artig at Italia ble sendt ut av Vm også :)

Verst: Uruguay Vs Frankrike. Nitrist kamp, aldri sett et så dårlig lag med så mange gode spillere..

Hva syns du om det vi har fått sett til nå og hva håper du skjer videre?

Endret av ESPP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    20

  • ESPP

    19

  • Geir

    8

  • Sandmo

    5

Mest aktive i dette emnet

Ja, sinnsykt fair at de ble sendt hjem. Skulle heller sett at Irene hadde spilt fotball. Men som sakt overfor, Karma ;)

Endret av ESPP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja skader ikke at France er ute av VM, har aldri likt Fransk fotball og synts de bare ser hovene og fisefine ut...

England er vel de jeg håper skal vinne VM, men noe jeg ikke tror de klarer, så en får sette seg ned på finaledagen og se Argentina dra dette hjem tipper jeg..

Danmark skuffer i dag, og JDT er vel årets "sløser" når det kommer til å missbruke målsjanser syntes jeg... makan.. treffer jo ikke ballen engang

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JDT er ikke engang en skygge av hva han var! Han hadde ikke truffet ballen om den hadde vært på størrelse med en bil engang...

EDIT: jaggu bomma'n på straffa og! Selv om han snubla returen i mål :P

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg som sagt lite eller ingen interesse for fotball, men så på TV-Adressa at de hadde spurt en spådame, så jeg tror ikke hvilket lag som vinner, jeg vet hvilket lag som vinner ;) Mexico! Akkurat som hu spådama sa(om de er slått ut så tror jeg de vinner uansett) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fa*n meg helt utrolig. Bommer hele kampen, bommer på straffe - men klarte å fomle den inn da.

Etter prestasjonen Danmark har vist idag, fortjener de ikke å gå videre. Cred til 2 kjempeflotte frispark, men Japan burde Danmark ha grei kontroll over.

edit:Hvis de virkelig ønsker plass i sluttspillet har de 7 minutter å vise det på!

Ja, da var det over for Danmark. Ikke ufortjent for Japan

Men det er vell det som er så sinnsykt herlig med fotball? Følelser alle veier :)

Nå har jeg som sagt lite eller ingen interesse for fotball, men så på TV-Adressa at de hadde spurt en spådame, så jeg tror ikke hvilket lag som vinner, jeg vet hvilket lag som vinner ;) Mexico! Akkurat som hu spådama sa(om de er slått ut så tror jeg de vinner uansett) B)

hehe, tror mer på Snåsamannen jeg - å han viste at Argentina vinner ;) <--- Den var helt feil, han tippa Tyskland.. Så tror ikke på han heller nå :P

Endret av ESPP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nesten joine Bjerknes og si.....fotball?? :blink:

Hadde kanskje sett en kamp eller 2 hvis norge hadde vært med....ellers har jeg "bedre" ting å bruke tia på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer på Nord-Korea siden de allerede har vunnet VM:

Hehe.. Nord-Korea ja, det er landet sitt det :P Vet ikke om man skal le eller gråte egentlig :rolleyes:

Etter en annen match de spillte i på 80 eller 90 tallet ble vel spillerene sendt til konsentrasjonsleir når de kom hjem fordi de hadde tapt :blink:

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg har en følelse av at noen kommer til å rydde i denne tråden, selv om den nå endelig har tatt en interessant retning :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg har en følelse av at noen kommer til å rydde i denne tråden, selv om den nå endelig har tatt en interessant retning :lol:

Nja.... faaaaaaare for det ja....

Vel tilbake til den herlige sporten kalt fotball...

Spania gløder bra i dag i alle fall, så får en se om laget fra Swissvax landet Sveits henger seg på til neste runde.... hadde vært moro det også :)

Tyskland - England tipper jeg de fleste som går i langbukser skal ha med seg på søndag... kan bli en klassiker det gitt... Taper England så skal alt av mobiler her legges vekk før jeg klikker i vinkel....

Så nå kan dere som er opptatt AV fotball komme tilbake her i tråden og så kan de som løper rundt i kortbukser som var på mote i 78 eller skjørt vrikke de flotte hoftene sine inn i Off Topic tråden :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå kan dere som er opptatt AV fotball komme tilbake her i tråden og så kan de som løper rundt i kortbukser som var på mote i 78 eller skjørt vrikke de flotte hoftene sine inn i Off Topic tråden :)

Og etter det ble det stille gitt :)

Ser ut som om du er er den eneste som liker unge mannlige sutrete primadonnaer som tenker mere på hvilken hårgele

de skal bruke i dag enn på jobben de skal gjøre.

Men for all del, du kan boltre deg her alene du Truls.......vi skal stikke vi, stol på oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja sender deg inn i et rom sammen med Messi, Tevez eller Rooney jeg så kan du ta opp det med hårgele og sutring med de ;) Ikke alle lag er som Portugal vet du :D

Spania og Chile vidre gitt, alle sør amerikanske lag er da vidre i år, og bare Ghana er med fra Sør afrika... de tror jeg USA sender ut i morgen ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

England er jo bare en gjeng sutrete divaer som ikke klarer å legge "klubbene" sine bak seg. og alle skal være helt og gjøre alt selv......patetisk.... håper de ryker ut og det fort..

Jeg holder en knapp på Argentina, da det virker som de er veldig sultne og samholdet, lagånden virker som om den virkelig er på plass.

Brasil syntes jeg virket lit late og lite intreserte i dag............

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja tror nok Argentina drar hjem trofeet i år, De spiller med hjertet de og har vel den mest entusiastiske treneren ever i fotball, smat en samling med spillere som overgår det meste.... Har også samme inntrykk som deg mht Brasil dette VM, men det er jo et lag en ikke skal skussle med da de fort blir noen hakk bedre for hver kamp.. moro uansett..

Spania - Portugal i neste runde blir nok en god kamp, bare Spania ikke triller ball som de gjør de siste 10 min i dag..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...