Gå til innhold

http://www.toolstop.co.uk


ESPP

Recommended Posts

cotte78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet fra toolstop flere ganger, kan trygt anbefales.:)

Knallbra, hvem leverer for dem i Norge?

Tenker da på om jeg må betale momsen med engang eller om den blir ettersendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Jeg mener og huske att pakken min ble sent til postkontoret (post i butikk). Betaler moms når du henter pakken i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j-j-jimmy

Har en pakke på vei derfra nå. Bestilte forrige lørdag, og nå ligger pakken hos TNT i Oslo. Ingenting å si på servicen til Toolstop, men det som er **** irriterende er at TNT sender ikke pakka videre fra sentralen i Oslo før jeg har betalt fakturaen på avgiftene. Den måtte jeg ringe inn til TNT for å få på mail i dag, og nå skjer det jo ingenting før Mandag.. argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Ja, er utrolig synd at toolstop kjører varene sine via TNT... Jeg fikk pakke derfra i dag og den var i norge etter bare tre dager fra bestilling fra UK, men TNT brukte litt over en uke på å få den hjem til meg selv om jeg betalte moms med en gang..

Før gikk dette via Bring og man betalte mva med kort når pakken ble levert. Da var det ekspressfart fra toolstop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte makita roterende derfra, kjempebra priser, ufattelig kjapp service, men hele den positive opplevelsen stopper når TNT kommer inn i bildet, forbanna møkkafirma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Jeg fikk moms-oppkravet fra TNT dagen etter jeg hadde mottatt pakka. Sto i brevet at måtte betale før jeg fikk pakken utlevert, så hadde nok skjedd en glipp der :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk momskravet 3 uker etter jeg mottok pakken, fakturaen var også datert 3 uker etter, med en betalingsfrist på 5 dager, ble fort en sinna mail til TNT om hva jeg mente angående betalingsfrister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp :) Tenkte at det måtte testes. Hadde tenkt å vente litt til, men det gikk dårlig.

Moro! Du får melde tilbake her om forskjellen på den og DAS6 maskinen når den har kommet og er testet!

Selv har jeg litt lyst å gå fra DAS6 til Pro versjonen, siden den er endel rimeligere enn Makita og Flex, men den har jo ikke tvungen rotasjon da, bare sterkere motor, så kan nok ikke helt sammenlignes kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nok fått Flex DA til rundt samme pris, 500 dyrere med gruppekjøpene her i Norge, men fikk lyst på en maskin ikke så mange har testet :) Gleder meg til å få testet den.

Får håpe at min pakke ikke tar så lang tid, hater å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j-j-jimmy

Bestilte pakka mi sist lørdag. På torsdag så jeg på trackingen at pakka var i tollen i oslo, med følgende melding: Held By Customs, Awaiting Payment Of Duties/taxes By Receiver.

Ringte inn til TNT på fredag og fikk de til å sende fakturaen på momsen på e-mail, betalte samme dag. I går, mandag, ble pakka "released from customs", men ingenting mer har skjedd foreløpig. Begynner å mislike TNT litt, ja...

28 Jun 2010 19:42:10 Oslo Shipment Released From Customs.

28 Jun 2010 10:10:22 Oslo Held By Customs, Awaiting Payment Of Duties/taxes By Receiver.

28 Jun 2010 09:16:29 Oslo Held By Customs, Awaiting Payment Of Duties/taxes By Receiver.

25 Jun 2010 10:14:28 Oslo Held By Customs, Awaiting Payment Of Duties/taxes By Receiver.

24 Jun 2010 09:13:55 Oslo Held By Customs, Awaiting Payment Of Duties/taxes By Receiver.

24 Jun 2010 08:25:52 Oslo Held By Customs, Awaiting Payment Of Duties/taxes By Receiver.

24 Jun 2010 05:31:06 Oslo Shipment Received At Destination Depot.

22 Jun 2010 18:25:34 Arnhem Hub Shipment In Transit.

22 Jun 2010 16:46:56 Arnhem Hub Shipment Received At Destination Depot.

22 Jun 2010 04:51:17 Northampton Hub Shipment In Transit.

21 Jun 2010 20:53:00 Glasgow Bellshill Shipment In Transit.

21 Jun 2010 19:28:11 Glasgow Bellshill Shipment In Transit.

21 Jun 2010 19:28:03 Glasgow Bellshill Shipment In Transit.

Endret av j-j-jimmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

j-j-jimmy

Okei, her var jeg nok litt kjapp..........:rolleyes: 2 timer etter jeg skrev innlegget over, så ringte en svært så hyggelig kar som var på vei til meg med pakka, så da var det ikke gæærnt likevel. Kanskje trikset er å skrive at det haster noe j** i mailen som du legger ved printscreen av nettbank-betalinga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...