Gå til innhold

Inlegg ligger over hverandre i forum!


West

Recommended Posts

Er ikke helt sikker på åssen jeg skal forklare dette, men jeg gjør et forsøk ;) :

Når jeg scroller nedover i en post, feks. Brynjars flotte "sjekkliste til bilpleie"-post, ligger det jammen meg et av svar-innleggene OPPÅ det bildet Brynjar har lagt ut av selve sjekklisten! Det har vært slik en stund, men jeg lurer jo på om det bare er min nettleser/maskin eller om flere har hatt dette problemet?

I utgangspunktet er det jo ikke noe problem, men når problemet oppstår i en bildeserie som en gjerne vil se - ja da blir det problem.

hehe.... jeg er ikke problematisk altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som i over bildet av sjekklisten?

sjekket akkurat her og jeg så ikke noe feil, bruker firefox men det skal da ikke ha noe å si ?

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Er det slik du mener?

Har vert slik en stund her også. Tenkte jeg skulle ta det opp, men har ikke kommet så langt.

Flott at du gjorde det :)

Samme problem hos meg også en tid nå, kanskje uke eller to? Internett Explorer blir brukt her. :huh:

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med høyere skjerminnstilling.

Skjerminnstilling står på max.

Har zoomet ned i ie. zoomet tilbake slik at inhooldet dekker hele skjermen. hjalp ikke.

Innlegget som legger seg over bilde forsvinner når jeg zoomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme som skjer hver gang. Legges det ut et antall med bilder i post #1, så kommer post #2 midt inni post #1. Ser problemet i IE8, men ikke i Opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har heller aldri opplevd det der. Verken i Opera eller IE

Dere kan prøve å slette midlertidige Internett filer og se om det hjelper eller bytte til Opera :P Så blir det raskere og forumet ser også litt bedre ut i Opera og en del andre nettlesere som støtter CSS3 fult ut. Da man får avrundede hjørner blant annet ;)

post-1-045460600 1277402821_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik du mener?

post-1034-014999900 1277391087_thumb.jpg

Har vert slik en stund her også. Tenkte jeg skulle ta det opp, men har ikke kommet så langt.

Flott at du gjorde det :)

Akkurat slik ja!

Kjipt å måtte bytte web-leser for at forum skal funke optimalt....., men hvis det er eneste løsning så får jeg vel krype tilbake til "OOOOOpera"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Akkurat slik ja!

Kjipt å måtte bytte web-leser for at forum skal funke optimalt....., men hvis det er eneste løsning så får jeg vel krype tilbake til "OOOOOpera"

Det skal ikke være slik, skal fungere opp mot 100% i Internet Explorer.

Har testet en god del med IE og har ikke klart å gjenskape nevnte feil selv, og da blir det fort vanskelig å finne ut hva som er galt.

Gi litt mer info om hva dere gjør for å få den feilen, hvilken nettleser dere har prøvd, og skjer det kun noen ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Var litt likt for meg i starten etter oppgraddering også, men er ikke noe problem nå ...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er plaga med dette hver eneste dag,særlig på de trådene som er litt bilder på,da kommer som regel første kommentar til tråden midt i hele bildeserien å klusser til hele driden.

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...