Gå til innhold

Caravelleman's gullserie


West

Recommended Posts

Tiden er overmoden for å vise dere min gullserie. Har brukt MYE penger på disse produktene, og det meste er kjøpt på engelske bilpleiebutikker.

Kamera svikta litt, men de få bildene jeg har lagt ut sier mer enn nok :)

En allround avfetter, felgrens og hjulbrønnrenser.... sikkert flere områder som kan få en dæsj med denne :)

DSCN0323.jpg

DSCN0325.jpg

DSCN0326.jpg

bøtta er jeg glad jeg har, ellers hadde jeg ikke hatt noe å ha vann i. Kona bruker den til luking også, så denne er en combo-bøtte med slike fine "cut"-egenskaper når du drar svampen nedi:

DSCN0328.jpg

Og her har jeg brukt utstyret mitt. Panser som viser speilbilde av kjekke meg:

DSCN0301.jpg

:lol::lol::lol::lol::P

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim-G_R

Det tragiske er jo at du faktisk HAR brukt penger på dette, en gang..? :P

Prøvde selv de "Wipes"-ene fra Biltema i frustrasjon på crossbrillene mine engang jeg var ute på massemord-tokt med sykkelen, de tok ikke veldig mye skit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Akkurat som å se "bilpleie"-skapet til min far detta.... hehe

Får frysninger på ryggen hver gang jeg åpner det for å få en bekreftelse på hvor mye flott jeg har i kjelleren selv... :rolleyes:

Glemmer ikke den tiden det var TurtleWax Nano polish (flytende) og ullgarn rett på en avspylt bil.

Jeg synes det ble blankt denne gangen også... men da hadde jeg nok ikke øyne som klarte og se swirls og den gang var dette noe som hørte hjemme i lakken og som man ALDRI fikk bort...

Husker jeg la på aaaalt for mye "polish" og det ble ett sable klin hver gang, samt at jeg sikkert brukte flere poser med "poler"-garn.. hehe

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flott å se at det er flere som har kommet opp på et akseptabelt nivå med produkter :lol::lol:

Kjenner igjen flere produkter fra min egen samling. Bøtte med cut er jo en gjenganger, funker kjempe bra :o:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

har lyst på det samme men det der blir rett og slett for dyrt.....

Det værste er at det vel faktisk er for dyrt også... i forhold til bedre produkter....

Tror jeg så det kostet tett opp under 200,- for en Turtle Nano voks på Statoil sist jeg var der... (Flytende)

Det er IKKE billig!

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor dere snakker om denne serien som om jeg IKKE skulle ha ønsket å bruke penger på det!!!!???? :lol::lol:

Jeg glemte å legge til et produkt; Varmepistolen fra Biltema. Ja, varmepistol!! Funker dritfett på fastgrodd fluelik og annet møkk. Går det ikke vekk, skal det flamberes vekk!!! Det er absolutt ikke "FAAIL!!"

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Det værste er at jeg faktisk kan huske den bøtta som så slik ut for noen år siden.

Bøtta inneholdt litt bunnslam, zalo og en pent brukt svamp fra forrige vask :)

Hutte meg tu!

Føler jeg må ut på en hei dundranes strafferunde nå...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...