Dolk

Ønsker en super flink detailer til å ta bilen min.

Jeg har en Dodge Viper som virkelig trenger en oppkvikker fra en flink detailer, slik den står nå er den litt matt og blass, så er det noen i østfold som kan ta den? Jeg skulle jo selvfølgelig ha fått det gjort igår, helst overigår men det er kanskje litt vanskelig? Sommeren er jo kort her i Norge.

Jeg bor i Fredrikstad.

Hvis du er interessert kan du ta kontakt med meg på 986 15 116. Sigmund.

Endret av Dolk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt Bernhard!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Torgeir/"Tyggern" eller Petter her inne om de ikke har tid i går.. Da blir det garantert et blankt og head-turning resultat av den:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt Bernhard!

Ok, han er den rette til å få bilen min blank?

Hør med Torgeir/"Tyggern" eller Petter her inne om de ikke har tid i går.. Da blir det garantert et blankt og head-turning resultat av den:-)

Hvor bor han/dem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte de :P Ingen dårlige alternativer det heller!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler og Ås

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten tvil om at Bernhard er "the man" men aner meg at han har noe annet råskap på gang denne uken... Ta en titt på brukerne og se gjennom deres tråder som er postet, så kan du jo bedømme ut i fra det..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten tvil om at Bernhard er "the man" men aner meg at han har noe annet råskap på gang denne uken... Ta en titt på brukerne og se gjennom deres tråder som er postet, så kan du jo bedømme ut i fra det..

Hadde jeg hatt tid så skulle jeg ha sett igjennom, men tiden strekker til, døgnet skulle ha hatt mange flere timer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg hatt tid så skulle jeg ha sett igjennom, men tiden strekker til, døgnet skulle ha hatt mange flere timer.

Bernhard er en av super-detailerne her inne ja. Men det er jammen mange andre der nede også om han ikke har tid.

Alle de andre som er nevnt her, er også meget dyktige!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brynjar er også svært dyktig, men enten er han for sjenert til å si det, eller så har han ikke tid :)

Han tok nettopp en Ferrari som du bør sjekke tråden på, det finner du nok tid til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive