Gå til innhold

Flex DA fra Usa


arnfinnj

Recommended Posts

Hei

Vurderer sterkt å kjøpe Flex sin DA maskin fra Autogeek...trenger en volt konverter fra 110 til 230 volt...

Er det noen som har erfaring med maskiner fra Usa og konvertere?

Er det forøvrig rask leverinstid fra Autoglym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leveringstid varierer, men det går som regel ganske raskt. Flex-maskinen skal visst være bra, har bare prøvd den roterende de har og den er den beste jeg har testet. Omformer som tåler litt Watt får du kjøpt i dings-butikker som ClasOhlson, BilXtra osv, tror de med litt power ligger på 1000-1500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BalleKnalle

Kjøpte nettopp Flex sin 3401, altså den store DA maskinen. Kostet meg 3100+ mva inkl. frakt.

Hvis du skal kjøpe flexen fra usa er den jo i utgangspunktet billigere, men så kommer frakt, utgifter til omformer osv i tillegg + mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett jeg hadde kjøpt den hjemme på berget... det er helt håpløst med garanti osv hvis noe skulle skje med el-produkter som er parallellimportert. Har sett Flex-maskiner helt nede i fire laken så da sparer man ikke mye ved import...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett jeg hadde kjøpt den hjemme på berget... det er helt håpløst med garanti osv hvis noe skulle skje med el-produkter som er parallellimportert. Har sett Flex-maskiner helt nede i fire laken så da sparer man ikke mye ved import...

Venter spent på svar fra Trond T Wikant...sendte mail til dem om pris...får se hva det blir til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Flex 3401 bestilt...Det ble "trygg" handel her i Norge...alt i alt blir nok det det beste alternativet med tanke på garanti osv..=)

Gleder meg til å få polert vekk swirls og andre styggheter på biler til familie og venner ;)

Må bare få handlet litt Menz og noen gode pads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...