Gå til innhold

Rabattkode Shinearama.co.uk


Han5y

Recommended Posts

Har klart å få til en rabattkode hos Shinearama som gir opp 5% avslag på alt, ikke den største rabatten, men 5% mer å putte i handlekurven skader aldri! :)

Uansett, rabattkoden er "dcno5".

Legg ting i handlekurven, gå til handlekurven, fyll inn "dcno5" på "Voucher code:", trykk update basket.

HUSK! også å merke i paypal at pakken skal merkes med DDP, og IKKE FCB/FOB

Happy shopping,folkens! :)

Endret av Ståle
tilleggsinfo ang merking av frakttype
  • DCN Poeng 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! Shinearama er en kanonsjappe, lave priser, spennende varer, billig frakt (under 80,- for 17-18kilo), raske tilbakemeldinger, og kjapp sending. Alt er perfekt med denne bedriften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TotenJeep

Jeg bestilte denne uka ei 17,8 kg pakke fra Shinearama, gleder meg veldig til å få den i hus. Typisk at jeg glemte å legge inn rabattkoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
AndreasLie

Er vel kanskje derfor folk burde bruke koden vi har fått her, for blir den mye brukt så kan det være at den blir større også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen

Er vel kanskje derfor folk burde bruke koden vi har fått her, for blir den mye brukt så kan det være at den blir større også

Godt poeng, men slike koder finnes det mye av om man googler litt, tok meg noen få minutter å finne den over... Men støtter arbeidet om å få en kode som gir større rabatt, selvsagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har klart å få til en rabattkode hos Shinearama som gir opp 5% avslag på alt, ikke den største rabatten, men 5% mer å putte i handlekurven skader aldri! :)

Uansett, rabattkoden er "dcno5".

Legg ting i handlekurven, gå til handlekurven, fyll inn "dcno5" på "Voucher code:", trykk update basket.

Happy shopping,folkens! :)

Prøvde den rabattkoden, men funket ikke... fikk "Sorry, you have entered an invalid coupon code. Please try again."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den rabattkoden, men funket ikke... fikk "Sorry, you have entered an invalid coupon code. Please try again."

Da må du ha tasta feil. Eller at det har vært en bug på siden dems. For testa den nå og den virka helt fint den :)

Så prøv på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...