kjimmern

hjelp til utvalg av vaske produkter mm.

er veldig fersk i dette feltet og har på kort tid kjøpt inn masse vaske produkter åsså videre, men har sett litt rundt og hørt ordet "wet look" om bil:) noen forslag på bra produkter som får til dette og kan noen gi meg noen tips om åssen rekkefølge jeg tar hele vaske prosessen og åssen produkter jeg bør el trenger å ha. men har ikke no maskin enda så alt foregår for hånd .

fra før av har jeg ting som clay mm, masse vaske produkter, voks. vil ha blank biiiil laugh.gifhehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er veldig fersk i dette feltet og har på kort tid kjøpt inn masse vaske produkter åsså videre, men har sett litt rundt og hørt ordet "wet look" om bil:) noen forslag på bra produkter som får til dette og kan noen gi meg noen tips om åssen rekkefølge jeg tar hele vaske prosessen og åssen produkter jeg bør el trenger å ha. men har ikke no maskin enda så alt foregår for hånd .

fra før av har jeg ting som clay mm, masse vaske produkter, voks. vil ha blank biiiil laugh.gifhehe

Vell, først kan du begynne med å lese Truls sin tråd: Ny mht Bilpleie?

Så kan du lese Terjeo sin tråd: Er du nybegynner på produktjakt?

Der har du det du trenger å vite om rekkefølge og hvordan produkter Truls fikk bilen sin blank for hånd (Eller DA maskin) Alle produktene her fungerer for hånd.

I Terjeo sin tråd får du litt innblikk i produkter. Det meste som står der funker knall!

Wetlook kan noen andre svare på :)

Endret av ESPP
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive