Gå til innhold
fredsjo

Rense seter i bil, hva skal man bruke?

Recommended Posts

fredsjo    4
fredsjo

Hei

Jeg har akkurat kjøpt meg en Volvo V50 2007-modell fra Tyskland. Denne skal nok selges videre ganske kjapt, men tenkte å ta en enkel rens av setene før den tid. De er ikke kjempeskitne, men har noen småflekker her og der.

Grunnen til at jeg spør er at setene er ikke helt vanlig stoff.. Veldig stramt og hardt stoff.. Minner nesten om skinn.. Det kalles Dala Tech stoff..

Tenkte å bare bruke en tynn blanding av APC til jobben, er vel greit det? Tenkte da 1/10 eller no..

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rudilgr    200
rudilgr

meguiars carpet and interior cleaner er nice til rens. fås der du finner forbrukerproduktene til meguiars som f.eks bilxtra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Jeg ville blandet enda svakere faktisk, for å være helt sikker.. 1/16 el noe er ett fint sted å begynne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Jeg brukte CG Green Clean sammen med MF i min Volvo med samme seter. En blanding mellom 1:10 og 1:15 gjør nok jobben fint hos deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredsjo    4
fredsjo

Takk for svar folkens.. Tror jeg bare bruker APC da, da jeg allerede har det.. Så slipper jeg å kjøpe ENDA en flaske.. :P Skal blande ultrasvakt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
fredsjo    4
fredsjo

APC 1/16 fungerte utmerket :)

Bilen skal selges, så ville at den skulle være 100% strøken før den ble lagt ut for salg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig