Gå til innhold

Uten metallic


Arne

Recommended Posts

Som noen har fått med seg har jeg vært på jakt etter ny bil en stund nå,og nå ser det ut som det kan bli ordning til helga,har skrevet kontrakt.

Sto og tittet på bilen en stund og så at det er lakk uten matallic flak i,så det jeg lurer på er hvordan glansen og finishen blir på disse bilene som ikke har det kontra de som har det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, hva heter fargen din?

Er det ikke lettere å få den skikkelig blank, med dybde uten metallic, da man slipper unna metallic-flakes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Lakken blir mer "død" hvis du skjønner. Blir mindre effekt i den, men den kan bli like "blank" for det... Metallic er det jo mer effekt i, dermed "lever" den litt mer

Litt vanskelig å forklare :)

grattis med ny bil ;)

Av nysgjerrighet, hva heter fargen din?

Er det ikke lettere å få den skikkelig blank, med dybde uten metallic, da man slipper unna metallic-flakes?

Spørs veeeldig på fargen en har på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken blir mer "død" hvis du skjønner. Blir mindre effekt i den, men den kan bli like "blank" for det... Metallic er det jo mer effekt i, dermed "lever" den litt mer

Litt vanskelig å forklare :)

grattis med ny bil ;)

Takker og bukker :)

Var det svaret jeg var litt redd for ja.

Får gå for den våteste bilen i gata da;) ikke gale det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Personlig er jeg mest glad i biler uten metallic, sort, rødt, gult blått sov i tett farge ser altid kanon ut etter polering...

vått er rått...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Niks....tett rød uten klarlakk.....sikkert ikke mer en 50my lakk på bilen heller....snart ikke lakk igjen på panser pga steinsprut...møkkalakk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...