Bjerknez

Synd på seg selv-tråden

78 innlegg i emnet

Følte jeg kunne lage en sytetråd, siden jeg ikke kommer meg hjem i helgen så jeg får testet de nye produktene, da jeg har blitt rammet av vekterstreiken.

Evenes lufthavn er nemmelig stengt grunnet dette og dermed blir jeg værende her oppe! Førbannja hæstkuka!

Noen i Harstad/Narvik området som vil bli med på og trøstedrikke noen øl i helgen her oppe så skrik ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns synd på meg selv fordi jeg enda ikke har fått en eneste gave... :(

Ja, også fordi Bjerknez ikke gratulerte meg med dagen da, bare seg selv på forskudd... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler med deg Bjerkenez , kjipe greier . du får bestille noen produkter som du kan lukte på som en mager trøst , må jo sendes express med Tog da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns synd på meg selv fordi jeg enda ikke har fått en eneste gave... :(

Ja, også fordi Bjerknez ikke gratulerte meg med dagen da, bare seg selv på forskudd... :P

Vil ikke gratulere med dagen, fodi jeg er gretten... Hehe

neida... Grattis med dagen Dag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle ha sett det skummet jeg la på bilen igår. Blanding Maxi suds og SitruswashGLOSS. Hadde jeg hatt nr ditt så skulle jeg sendt bilde!

Og siden du er fast der oppe så tror jeg det blir samme skummet ikveld. Kult når skummet ligger 2 cm tykt på sidepanelene. :P:P:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Dag! ;)

Jeg er sytete fordi jeg ikke har garasje og jeg ser at A4'en til min far hadde trengt litt ekstra pleie. Det suger siden det er sol og Pollen(!!).

JEG VIL HA GARASJE!!! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes synd på meg selv, fordi det her bare er kødd og faenskap.

Good day,

How are you today? I am writing to inform you that We thank God that you are not going to pay any money to anybody for shipping fee to receive your fund because they have waive all the fees for you to receive your fund after i have explain to them on you behalf that you have suffered so long and yet you have not receive your fund package valued $1.5M which is awaiting claim since. And i decided to use DHL Courier company service now, istead of FedEx because of THERE BETTER SERVICE HERE

As for my agreement with the DHL Courier Company they promised that your consignment will leave this Country as soon as they received your delivering address as needed, But the Director of the DHL COURIER COMPANY said that they need your contacts information’s to enable them meet up with you immediately there Diplomat Agent arrived to your Country. Please write a letter of application to the given address below.

Dr.Jerry Brown General

Email. (courierdhl4@gmail.com)

Tellphone= 229 96-74-67-89

Please, Send them your contacts information to enable them locate you immediately they arrived in your country with your PACKAGE. This is what they need from you.

1.YOUR FULL NAME______________

2.YOUR HOME ADDRESS______________

3.YOUR COUNTRY_______________

7.Y4.YOUR CURRENT HOME TELEPHONE NUMBER._______________

5.YOUR CURRENT OFFICE TELEPHONE.______________

D6.A COPY OF YOUR PICTURE_____________

OUR NEAREST AIRPORT__________________

DHL Courier Company Dr. Jerry Brown General with the address given to you.Note. The DHL courier company doesn’t know the contents of the PACKAGE.

It was registered as a BOX containing Africa cloths. They don't know it contains money. This is to avoid them delaying with the BOX.. Don’t let them know that is money that is in that Box.

I am waiting for your urgent response.

Thanks and Remain Blessed..

Yours,

Mrs Faith Lee

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjerkenez, kan du ikke fly fra Bardufoss? Leste noe om at fly som skulle gått fra evenes blir rutet om til Bardufoss..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes synd på meg selv fordi jeg må sitte og høre på sytinga til Bjerknez hele tiden B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er "stuck" i Oslo selv, men satser på at Avis har en leiebil til meg. B)

Så får det bli Hard Rock Halleluja alle 50 milene hjem istedet for 45minutter med fly.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er synd på meg fordi jeg i neste uke må kjøre til oslo fra lofoten i en OPEL COMBO!!! å hente TVèn jeg bestilte+ 2 fjernsyn til,og ett par blue ray spillere,det er fan meg laaangt!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Dag! Ønsker deg en fin feiring!

Bjerknez, siden det er streik, så står jo flyet ditt på bakken tenker jeg, hva med den første detailing tråden av Boeing 737? Du er mannen for jobben Bjerknez

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjerkenez, kan du ikke fly fra Bardufoss? Leste noe om at fly som skulle gått fra evenes blir rutet om til Bardufoss..

Stemmer det :)

har ordnet seg nå :)

Bjerknez, siden det er streik, så står jo flyet ditt på bakken tenker jeg, hva med den første detailing tråden av Boeing 737? Du er mannen for jobben Bjerknez

Trenger noen gallons da ja... Hehe

Noe jeg jo også har:)

men har bare 80% med concorso igjen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan jo ta hele flyparken med alt han har :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Harstad/Narvik området som vil bli med på og trøstedrikke noen øl i helgen her oppe så skrik ut :)

Du er to uker for sein, hadde det vært for to uker siden skulle jeg blitt med :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ser ut til å ha ordnet seg, så blir det nok dårlig med øldrikking blandt nordlenninger i helgen... hehe.

Trives best hjemme rundt bilen jeg, når jeg får lekt cowboy med foamcannon'en :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østfold blir utrygt igjen til helgen ja... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østfold blir utrygt igjen til helgen ja... :P

Ser du noen skumtopper i Halden... så er det bare meg som er ute med gallons'a mine :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjerring rygga inn i bilen min i dag når jeg stod parkert... Skulle bare ha et par glasskluter.. FML

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sliten, på tredje bilen siden fredag.. Meeeen, skal vel egentlig ikke klage.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive