Gå til innhold

En bilpleiers worst nightmare....


Geir

Recommended Posts

Ja, hva er egentlig det?

Min kandidat er de forpu**e måkene som den siste uka har prestert å drite på bilen min SAMTLIGE ARBEIDSDAGER. Dvs fem. Det vil igjen si at jeg har vasket bilen kjapt fem dager på rad. Nå tar jeg snart med proffspretterten og alu-kulene med på jobb....hva skal jeg gjøre?? Den ene dritten klarte til og med og komme seg under sealeren med noe av sølet sitt, og det til tross for at jeg fikk vasket det bort tre timer etter det skjedde. Fy f**n...

Vi vet jo alle at 24 timer er maks dersom bilen blir driti på. Håpløse greier...

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Måkemøkk er det værste også, den er stappa med syrer....

Godt jeg bor et sted uten måker, ellers hadde jeg hatt trekk over bilen min...

du har i alle fall min sympati..

Ellers er jeg enig ang "mareritt" der, det og handlevogner er ikke noe jeg liker nei....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkemøkk er det værste også, den er stappa med syrer....

Godt jeg bor et sted uten måker, ellers hadde jeg hatt trekk over bilen min...

du har i alle fall min sympati..

Ellers er jeg enig ang "mareritt" der, det og handlevogner er ikke noe jeg liker nei....

Takk! Nå skal det sies at dette skjer på parkeringsplassen på jobb, og da er det ikke mye jeg får gjort. Hjemme er det ikke et problem.

Kan noen av- eller bekrefte at måker er fredet? ;)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39

Hvite varebiler, gjerne med logo for rørlegger eller snekker, selvfølgelig med grønne skilder. Av erfaring parkerer jeg ALDRI ved siden av slike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Måkedritt sliter jeg sykt med jeg også! tror Norske Skog i Halden er nord-europas største hekkeplass for måker.. sykt irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste mareritt er uten tvil statoil vaskehall med "FULL" rengjøring, dvs avfetting og faenskap etter jeg har brukt mange mange timer på en bil for å se den bli ødelagt av børster som består av 95% dritt og sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jo sant nok..

Men tenkte mest på PAPPA der egentlig, tok hele bilen hans gratis før sommeren i fjor da gjore han det..

Tok den også en annen gang for pappa, 2 uker seinere tok han hele sia i et autovern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nå skal det sies at dette skjer på parkeringsplassen på jobb, og da er det ikke mye jeg får gjort. Hjemme er det ikke et problem.

Kan noen av- eller bekrefte at måker er fredet? ;)

Ja,de er total fredet,dessverre!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,de er total fredet,dessverre!!!!!!!!

Fatter egentlig ikke det. Det er så sinnsykt mange av dem! Makan.

;)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats900SQR

en av de jeg kommer på i farten er når man skal klargjøre en ny bil med transportfett som står nedsnødd i minusgrader og på sommerhjul på vinteren.

da er fettet vanskelig og få av da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

-Måkedritt

-Noe treffer bilen

-Kvinnfolk

-Parkeringsplasser

-Handlevogner

-Barn

-Tennisballer

-Vannballonger

-Kvinnfolk

-Noen tar på bilen når den er skitten

-Kvinnfolk

-Måkedritt

-Byggefelt

-Sa jeg kvinnfolk?

-Tom for shampoo

-Vassverket stenger vannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan
en av de jeg kommer på i farten er når man skal klargjøre en ny bil med transportfett som står nedsnødd i minusgrader og på sommerhjul på vinteren.

da er fettet vanskelig og få av da :(

Spes den franske møkka vi jobber med :D Gjerne en svart C5 stappa med inngrodd Copolymer og nedgrisa med jernbanestøv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER når folk er så forbanna korka i huet at de forteller deg hvor skitten bilen er, samtidig som de drar fingeren over lakken for å vise hvor mye støv de får på fingeren.

Sånn seriøst, hvor korttenkt er man? :P

Sånn som en liten digresjon. Husker jeg hadde fått kliss nye felger bare noen dager før, ikke en skramme på de. Så var jeg med en vennegjeng, og de sparket i dekket foran og poengerte noe slark i noen foringer eller noe. Så skulle dama til han ene være like lur, men hun sparket jo i felgkanten. ^^

(Hørtes verre ut enn det var, ble bittelitt småriper)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...