Scandic Shine AS / Ketil

Litt praktiske opplysninger

Hei,

Fra denne uken kjører vi faste utsendingsdager, dvs at vi sender pakker mandag, onsdag og fredag. Alle som bestiller før kl 12.00 på mandag får pakken sendt på mandag. Samme med resten av uken. Mangler det en vare og den kommer på onsdag f.eks, blir pakken liggende på vent og vi gir kunden beskjed.

Håper dette skal gjøre alt litt enklere.

Vi har også laget en epost til, hvor folk som har spørsmål rundt produktene eller vil ha hjelp til valg av produkter/sette sammen pakker, kan sende mail. Adressen er da kundeservice@scandicshine.no

post@scandicshine.no for info rundt bestillinger, ettersendinger, klager og med mer.

kundeservice@scandicshine.no for hjelp med produkter, pakker osv

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetiltak Scandicshine,dette vil nok gjøre det lettere for deg og oss:D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegreier !!

Bra du tar grep Ketil :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres konge ut :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddig! Dette kaller jeg et seriøst firma i utvikling!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg sende mail på nytt, eller vil jeg få svar på mailen jeg sendte før helga? :) Gjelder Höen xenonmatch pærene. Den gikk forøvrig til post@scandicshine.no ser jeg.

Gi fra deg en lyd hvis jeg skal sende på nytt evt PM wink.gif

Flott tiltak. Greit å ikke ha pakkedag, hver dag. Blir fort litt mye når man skal gjøre alt på en gang default_cool.png

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs: Keep up the good work Ketil! :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra tiltak.

Ser ut som dere har nok å holde på meg der oppe nå, blir sikkert mer flyt framover nå :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, nå snakker vi seriøse tak her.

Gleder meg til å se dette i aksjon. Høres ut som et genialt system! :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en fornuftig måte å få orden på systemet. Bare pass på å legge ut informasjon om dette på nettsiden deres også slik at også de som ikke er medlem her inne er klar over de nye rutinene

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut spørsmålet her ettersom det kanskje er flere som lurer på det samme:

Har prøvd å lagt noen produkter i handlevognen og ser at flere av varene blir merket med 3 stjerner:

Produkter merket med *** er ikke på lager.

Varer som ikke er på lager blir ettersendt når de kommer inn.

Hvor lang ventetid kan man ca forvente på restvarer? Er ikke så mye som er så irriterende som å vente på en pakke med masse godsaker i default_tongue.png

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre:

Som regel tar det 1-2 uker, men det kan også være rett rundt hjørnet.

Enkleste er å sende en mail og spørre eller ringe :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive