Bjerknez

Nye produkter blir ikke vist under "Nyheter"

Når jeg klikker på "Nyheter" i menyen til venstre i nettbutikken, så kommerikke de nyeste produktene opp først. De padsene som kommer opp der har kommet opp først så lenge jeg kan huske og siden jegvet at det har kommet en del nye ting fra bla. Scholl, så betviler jeg at nye produkter linken ikke fungerer som den skal... ?

Jeg er veldig interissert i å sjekke hva som er nytt siden sist jeg var i butikken på en enkel måte, uten å måtte tråle gjennom vær kategori...

Kan dette fikses?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg logger meg bare inn og trykker på Nyeste varer på toppen av "Velkomstbildet"..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg logger meg bare inn og trykker på Nyeste varer på toppen av "Velkomstbildet"..

Se der ja! :)

Den linken så jeg ikke før nå gitt :)

Men da synes jeg linken i sidemenyen bør fjernes, da den blir overflødig og missvisende..

Takker for den Bernhard!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt i nyhetskategorien blir automatisk lagt ut i alfabetisk rekkefølge, og tall først.. Altså står 5,5 hex-logix før Bernhard's mitt.

Nyhetskategorien er et problem pdd. da vi ikke klarer å fjerne produkter derfra uten å fjerne de fra hele nettbutikken. Det vil bli sett nærmere på så fort som mulig

Endret av Belle
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som om du har oversikten Belle... så jeg spør sån kjapt mens du er her...

Finnes ikke E-Zyme på lager?

Ser jo at den står som utsolgt i nettbutikken... men kan jo være en feil... ?:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker som om du har oversikten Belle... så jeg spør sån kjapt mens du er her...

Finnes ikke E-Zyme på lager?

Ser jo at den står som utsolgt i nettbutikken... men kan jo være en feil... ?:)

Den siste E-zyme ble solgt på torsdag, ny levering om et par uker .

Så og si alt er riktig ang lagerstatus på nettbutikken nå. Riktig antall er også lagt inn, så når en vare blir utsolgt blir den markert som utsolgt i handlekurven

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste E-zyme ble solgt på torsdag, ny levering om et par uker .

Så og si alt er riktig ang lagerstatus på nettbutikken nå. Riktig antall er også lagt inn, så når en vare blir utsolgt blir den markert som utsolgt i handlekurven

Okay...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive