Gå til innhold

HJELP!!!!


meggguiars

Recommended Posts

meggguiars

Heisann!

Har rubbet en bil på sideskjermen. Den ble nylig lakkert. Personen som lakkerte bilen forsikret meg at det gikk fint å rubbe den. Men tydeligvis ikke. Har fått ett fælt merke på siden. Se vedlagt bilde!

Er det noen måte jeg kan fjerne det på????? KRISE

post-1132-056789800 1276441087_thumb.jpg

Endret av meggguiars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Spørs jo litt på hvor god lakkeringen er også da.. Men for meg så ser det ut som at det er igjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meggguiars

nei, to uker siden. Men personen som rubbet den. Sa at det gikk helt fint ann å rubbe den.

det sko visst være profft. Akkuratt hvordan er jeg ikke sikker. Hva anbefales å gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Jeg vet ikke, da jeg ikke vet hva du har brukt, hvor lenge du holdt på på samme sted osv, ganske mye som spiller inn.. Ikke noe annet enn om du klarer å lakkere det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meggguiars

Ok, tusen takk for hjelpen Bernhard! Setter pris på det! Vet du om det er noen enkle lakkeringsløsninger? Det er en pickup, så det er egentlig ikke så veldig nøye. Bare jeg får vekk den "flekken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ang lakkering så må du høre med noen som kan det bedre enn meg, men går sikkert ann å flekke det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TotenJeep

På jobben så sliper, rubber og polerer vi nylakkert så fort den er blitt kald. Ikke noe problem. Lakkerer må ha lagt et svært tynt sjikt klarlakk synes jeg. Få lånt deg en lakkdybde måler og mål lakkdybde i det området du har gått igjennon i forhold til resten av bilen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...