maggi224

murebøtte fra biltema og grit gurard passer det???

noen som vet om murebøtte fra biltema passer til gritguard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel den på 20l jeg har og der passer gritguard perfekt

Endret av hc_Tk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel den på 20l jeg har og der passer gritguard perfekt

takker og bukker da blir det handle runde på biltema nå. må vell ta en tur i bilpleie avdelingen også hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel innrømme at jeg faktisk ikke liker meg i bilpleieavdelingen på Biltema....

Jeg liker generelt ikke ting det står Biltema på... Mulig det bare er meg som har skapt meg selv ett vrangbilde, men jeg setter faktisk noen bruktbutikker høyere enn Biltema...

Kjøpte en plasthylle der for litt siden som skulle stå i kjelleren, og tenkte at det vel skullevære begrenset hva som kunne gå galtmed en plasthylle... Men den er sprukket tre steder allerede og den står nærmest på lånt tid nå...

Kjøpte også for litt siden tre sprayflasker der... Pakningen røyk på alle innen en uke og dem lakk som en sil...

Selv bensinkannene jeg bruker til båten (20 litere) klarer ikke å holde seg tett!

Da trenger jeg kanskje heller ikke nevne at jeg kjøpte en USBkabel... og når jeg kom hjem så satt jeg i flere dagen for å finne ut av hvordan jeg skulle legge over bilder fra det nye kameraet ved hjelp av denne. Jeg fikk jo rett og slett ikke opp noen info. om at kabelen var koblet til...

Det viste seg at de tvar brudd i USB-kabelen. Jeg leverte kabelen på Biltema og hun bak kasse sa jeg bare kunne hente meg en ny.

"NEI Takk!!" var mitt svar da...

Så Biltema er en saga blott for meg....

Endret av Bjerknez
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passer perfekt, men GritGuarden flyter lett opp siden kantene er skrå og ikke rette som i SSbøtta feks. Trur det går 18 liter i min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive