Gå til innhold
Belle

Nyheter fra Scholl Concepts

Recommended Posts

Belle    725
Belle

Mange nyheter er lagt til i nettbutikken fra Scholl Concepts

• SCHOLL SPAM 500ml og 5 liter - En allround rengjører som klarer de tøffeste oppgavene som motorvask, fjerne oljerester fra f.eks eksos og som interiørrens trår den til der andre feiler! Fjerner skomerker fra dørsider

• SCHOLL BLUE 500 ml og 5 liter - Gir en dyp, sort farge på utvendige detaljer som gummi, plast og vinyl. Meget holdbar!

• SCHOLL W6+ 1kg en helt ny voks som er meget lett å jobbe med, og gir et blankt og vått utseende

• SCHOLL Rosa MF, Rosa microfiber fra Scholl Concepts i meget god kvalitet. Ripesikker, perfekt til å ta av polish

• SCHOLL Blå MF, Blå microfiber fra Scholl Concepts i meget god kvalitet. Ripesikker, perfekt til å ta av voks

• SCHOLL doserings flasker

I tillegg så er SW20, Purple9000, Ice, S03gold, S17+, S30+,S40 og A15+ lagt ut i 5 liter/kg

Sjekk ut nyheter i nettbutikken

Endret av Belle
  • DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Nice

Må vell teste alle nyhetene :D

Polish i 5kg var godt og se!

Endret av EspenHamre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Kan du få lagt dem ut på Nyheter på nettsiden? Lettere for de som leter etter noe nytt ;)

Er også greit om "Nye produkter for Juni" kan være oppdatert, slik at man faktisk får de nye produktene og ikke noen som ble lagt inn for flere år siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East    157
East

Bra at du rydder Belle, dette liker vi! 5KG med scholl er voksent, men er vel et must om man tar mange biler. Fin pris på den var det også!

Men prisen på de tomme scholl-dispenserene (alla CFP dispensere) må jo være gæærn. Er ganske nøyaktig dobbelt så dyre som det Ketil har skrevet til meg på mail...Skulle gjerne hatt endel slike, men ikke til den koko-prisen der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Har litt lyst på ett målebeger jeg da...

Noen som selger slike?

Nei... jeg vil ikke ha de som selges på Europris som bestemora mi bruker til baking...

Vil ha noe som er mer egnet og som passer inn i den voksende sammlingen min...

PS! Scholl A15 er ikke på lager ifg. nettbutikken...

Endret av Bjerknez

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sandmo    73
Sandmo
Men prisen på de tomme scholl-dispenserene (alla CFP dispensere) må jo være gæærn. Er ganske nøyaktig dobbelt så dyre som det Ketil har skrevet til meg på mail...Skulle gjerne hatt endel slike, men ikke til den koko-prisen der :)

x2

Prisen var drøy...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig