Gå til innhold
Ståle

Tilbakemeldingstråd til Swissvax

Recommended Posts

Kenni

Henta min første pakke fra dere i går. Kjempefornøyd med godt pakket produkter samt rask levering! :thumbup:

Likte at det kom en hvit og en svart vaskebøtte! Lett å holde styr på to bøttesystemet nå! Sweet! :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Bestilte litt stæsj kl 08:55 i morges, 13:50 kom det melding om at pakken er på vei.

Går nesten for fort dette her, rekker jo ikke glede meg til pakken kommer før den ligger i postkassen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy

Går bare kjappere og kjappere dette her.under et døgn fra sendt til hentet. :thumbs:

Sendingen er utlevert 30.11.2011 14:48 4349 BRYNE

Varsel er sendt mottaker på e-post 30.11.2011 14:15

Varsel er sendt mottaker på SMS 30.11.2011 14:15

Sendingen er ankommet Bryne postkontor

Siste hentedato: 14.12.2011

Hentekode: WV92 30.11.2011 14:13 4349 BRYNE

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 30.11.2011 11:36 4068 STAVANGER

Sendingen er sortert og videresendt 29.11.2011 21:37 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 29.11.2011 18:37 2309 HAMAR

Sendingen er innlevert på postkontor 29.11.2011 15:41 2605 LILLEHAMMER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kim Wernerstrand

Går det an å kjøpe bare de børstene til å montere på drill?

altså de som er i settet her http://www.swissvax....el-cleaning-kit

Eller må jeg kjøpe hele dette settet? :P har jo alt det andre i settet.

Hei.

I utgangspunktet så er det kun tilgjengelig i settet.

Men jeg skal undersøke om det er mulig å få tak i kun børstene.

mvh. kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel

herre for en service

ordre lagt inn tirsd 10:30

ordre mottatt i Bergen torsd kl 09:50

all cred til Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JensChristian

Når er trekningen på konkurransen på OMS? :) Mener at det var 1 desember...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

herre for en service

ordre lagt inn tirsd 10:30

ordre mottatt i Bergen torsd kl 09:50

all cred til Swissvax

Stemmer i her.. ordre inn 8:55 eller deromkring tirsdag, melding fra Posten i morges (torsdag) om at Swissvax har sendt meg pakke og at den er klar til avhenting.

Jeg skal helt klart innom Swissvax-senteret på Lillehammer neste gang jeg er der og takke Dag og Kim personlig for fantastisk service (selv om jeg VET at de kommer til å lure på meg masse produkter før jeg kommer meg ut døren igjen). :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jkart

1 dag leveringstid denne gangen også, akkurat slik det pleier å være :thumbup:

Hyggelig tilbakemelding på mail og PM ang. endring av ordre :)

Alltid en fryd å handle hos Swissvax.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind A S

Bestilte sent tirsdag, ble postlagt onsdag og her i Bergen idag morges, det er bedre enn stort sett alt annet jeg har kjøpt via nett.

Jeg var jo og så frekk og spurte om skinnproduktene i master collection kunne byttes ut med alcantara og tekstilprodukter og det var ikke noe problem i det hele tatt.

Så hvis produktene lever opp til kundeservicen og leveringstid, så ser det lyst ut, og rent, og blankt......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bent

Varer bestilt torsdag kveld, sendt fra lillehammer fredag ettermiddag og henta den på posten i dag.

Like raskt som å reise bort å hente selv, samt billigere.

Topp service fra gutta på senteret :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa

Fikk min første pakke herfra og det er bare å kaste seg på godordene det :)

Fin og rask dialog i forkant på mail, seint på kvelden tilåmed.

Bestillingen ute av døra morgen etter jeg bestilte og produktet ankom pent og forsvarlig pakket.

:)

(for min del kunne de godt ha spart seg (og miljøet) den flimsy bagen som skinnsettet kom i. Hadde virket like proft med en stilig eske/pose... :) )

Endret av bsa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
marius_kj

OBS! OBS!: Off-topic!

"...Like raskt som å reise bort å hente selv, samt billigere...."

Bruker du én til to dager tur/retur Lillehammer i fra Gjøvik ville jeg sendt bilen på service, evt. levert førerkortet til nærmeste trafikkstasjon ;)

Endret av marius_kj

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

OBS! OBS!: Off-topic!

Bruker du én til to dager tur/retur Lillehammer i fra Gjøvik ville jeg sendt bilen på service, evt. levert førerkortet til nærmeste trafikkstasjon ;)

Vi må vel anta at logikken er som følger: Man jobber på fredag, ferdig kanskje etter vi har stengt - dvs. at Bent ikke rekker opp før lørdag morgen (vi har åpent fra 10-14 lørdager) og at han derfor med "like raskt" mener når han får anledning til å begynne å bruke produktene... ;) Ellers så kjører han bare, som du antyder, veldig sakte eller en enorm omvei... :P

Takker og bukker for alle varme tilbakemeldinger - det gir motivasjon til å forsøke å bli enda bedre :)

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
marius_kj

Selvfølgelig enig i det logiske resonnementet ditt, men det blir ikke like gøy da :P

Off-topic ferdig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Ellers så kjører han bare, som du antyder, veldig sakte eller en enorm omvei... :P

Logikk er kjedelig, så vi får gå ut fra at han kjører Gjøvik-Lillehammer via Trondheim :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christoffer

Her går det unna, snakket med Kim på fredag 13:00 og 13:15 får jeg mail om at pakken er på vei og kl 08:00 lørdag får jeg sms på telefonen om at pakken ligger på postkontoret. Spenner dama ut av sengen og står på postkontoret 09:55, fremst i køen og tripper :D

Fra 10:15 til 12:00 sitter jeg og lukter med den nye voksen og Spoke Wheel settet (en gang i løpet av dette tidsrommet gikk dama :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard

Her går det unna, snakket med Kim på fredag 13:00 og 13:15 får jeg mail om at pakken er på vei og kl 08:00 lørdag får jeg sms på telefonen om at pakken ligger på postkontoret. Spenner dama ut av sengen og står på postkontoret 09:55, fremst i køen og tripper :D

Fra 10:15 til 12:00 sitter jeg og lukter med den nye voksen og Spoke Wheel settet (en gang i løpet av dette tidsrommet gikk dama :P)

Hvilken voks? Så Spoke Wheel og voks er en god kombo for å få dama di til å gå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig